کد خبر: ۴۰۲۸۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۰۶ آذر ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده طبق نظر وزیر اگر تغییری در هیأت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیاز باشد، این کار صورت خواهد گرفت.
به گزارش تابناک ورزشی، با روی کار آمدن وزیر جدید ورزش، شایعات فراوانی درباره تغییر در اعضای هیأت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به گوش می رسید؛ امروز نیز معاون وزیر ورزش به طور ضمنی این تغییرات را تأیید کرده و گفته در صورت نیاز این اتفاق خواهد افتاد.
نصرالله سجادی در حاشیه مراسم افتتاح سالن سوارکاری باشگاه بام تهران گفته: «سیاست کلی ما این است که هیأت مدیره این دو باشگاه‌ خودشان  کارشان را دنبال کنند و هیات‌مدیره امور را پیش ببرد. در صحبت‌های مقدماتی که با مسعود سلطانی‌فر داشتم نظر او هم  این بوده که اگر هیأت مدیره‌ها نیاز به ترمیم دارد این اتفاق بیفتد تا کارشان را زیر نظر وزارت ورزش پیش ببرند. می‌دانید رئیس مجمع این دو باشگاه وزیر ورزش است وزارت تلاش می‌کند مثل فصل قبل این دو باشگاه کارشان را به خوبی پیش ببرد. وزیر تاکید ویژه‌ای دارد که به وضعیت این دو باشگاه با توجه به هواداران پرشمارشان رسیدگی شود. سیاست کلی ما تقویت کلیه باشگاه‌های کشور به خصوص در رشته‌هایی است که در عرصه بین‌اللمللی وضعیت بهتری داریم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها