کد خبر: ۴۰۳۵۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۱۴ آذر ۱۳۹۵
دونالد ترامپ اعلام کرده است ظرف چند روز آینده، تمامی اعضای کابینه‌اش را معرفی خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران: دونالد ترامپ – رئیس جمهور منتخب آمریکا – اعلام کرد قصد دارد بیشتر اعضای کابینه‌اش را ظرف روزهای آینده معرفی کند. وی با انجام این اقدام، خود را برای ورود به کاخ سفید در تاریخ 20 ژانویه 2017 (1 بهمن) آماده خواهد کرد.

این در حالی است که ترامپ تاکنون درباره وزیر خارجه دولتش تصمیم نگرفته است. ترامپ روز پنجشنبه اعلام کرد "جیمز متیس" – ژنرال بازنشسته نیروی دریایی آمریکا – را به عنوان وزیر دفاع انتخاب کرده است و روز دوشنبه، این مسئله را رسما اعلام خواهد کرد.

دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت: "افراد بزرگی وارد کابینه و دستگاه‌های دولتی خواهند شد. تقریبا تمامی آن‌ها را در هفته آینده خواهید شناخت."

در حالی که ترامپ همچنان تیم سیاست خارجی خود را تکمیل نکرده است، وی تماس‌های تلفنی با سران کشورها را آغاز کرده است. تماس تلفنی وی با "تسای اینگ-ون" -- رئیس جمهور تایوان – به عنوان یک سنت شکنی تلقی و موجب ایجاد تنش با چین شد.

روز جمعه، "مایک پنس" – معاون رئیس جمهور منتخب آمریکا – در مصاحبه‌ای با روزنامه وال استریت ژورنال گفت دونالد ترامپ قصد دارد پس از رسیدن به قدرت، به سرعت اهدافش برای ایجاد اصلاحات اساسی در قوانین مالیاتی، پزشکی و مهاجرتی را محقق کند.

با این‌حال، ترامپ همچنان در تصمیم‌گیری درباره وزیر امنیت داخلی آمریکا مردد است. این وزارت‌خانه قوانین مهاجرتی را اجرا و در جلوگیری از حملات تروریستی در آمریکا نقشی مهم ایفا می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها