يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۴۹۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۲۳ آذر ۱۳۹۵
آراء نهایی نامزدهای توپ طلا اعلام شد، و مشخص شد کریستیانو رونالدو با اختلاف فاحش و بیش از دو برابر نسبت به لیونل مسی فاتح توپ طلای سال 2016 میلادی شده است.
به گزارش پایگاه 598، فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها با اختلافی فاحش فوق‌ستاره آرژانتینی بارسا را در کسب توپ طلا شکست داد.
به گزارش تابناک ورزشی، کریستیانو رونالدو شب گذشته (دوشنبه) توپ طلا را از آن خود کرد و از سوی مجله معتبر «فرانس فوتبال» به عنوان بهترین فوتبالیست سال 2016 معرفی شد. با منتشر شدن جزییات این انتخاب مشخص شد کریس با قدرت این عنوان را به خود اختصاص داده و نسبت به نزدیکترین تعقیب‌کننده‌اش یعنی لیونل مسی دو برابر بیشتر امتیاز کسب کرده است. فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها با کسب بیشترین امتیاز از آرای 173 روزنامه‌نگار از سرتاسر جهان موفق به کسب چهارمین توپ طلای خود شد.
رونالدوی 31 ساله در مورد کسب توپ طلا گفت: برای من بردن چهارمین توپ طلا مایه افتخار است. حالا درست همان حسی را دارم که برای اولین بار توپ طلا را کسب کردم. رویایم تحقق پیدا کرد و هرگز فکر نمی‌کردم چهار توپ طلا ببرم. بدون قهرمانی با رئال‌مادرید و پرتغال نمی‌توانستم این جایزه را ببرم. بنابراین تیم برای من همیشه در اولویت قرار دارد.

رده‌بندی نهایی توپ طلای 2016 و ترتیب امتیازات به شرح زیر است:

1- کریستیانو رونالدو 745 امتیاز
2- لیونل مسی 316 امتیاز
3- آنتوان گریزمان 198 امتیاز
4- لوئیز سوارز 91 امتیاز
5- نیمار 68 امتیاز
6- گرث بیل 60 امتیاز
7- ریاض محرز 20 امتیاز
8- جیمی واردی 11 امتیاز
9- جان‌لوئیجی بوفون و په‌په 8 امتیاز
11- پی‌یرامریک اوبامیانگ 7 امتیاز
12- روی پاتریسیو 7 امتیاز
13- زلاتان ابراهیموویچ 5 امتیاز
14- آرتورو ویدال و پل پوگبا 4 امتیاز
16- روبرت لواندوفسکی 3 امتیاز
17- تونی کروس، دیمیتری پایت و لوکا مودریچ یک امتیاز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها