أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۱۰۵۱۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۰۷ بهمن ۱۳۹۵
رئیس جمهور سوریه در دیدار با دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل گفت که ایران بزرگترین حامی سوریه در بحران شش سال این کشور است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، "حسین امیرعبداللهیان" دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه دیدار و درباره تحولات منطقه گفتگو کردند.

عبداللهیان که روز گذشته برای سفری دو روزه به سوریه سفر کرد، در دیدار با بشار اسد پیروزی های میدانی حلب و سیاسی آستانه را به رئیس جمهوری سوریه تبریک گفت.

بشار اسد نیز در این دیدار از جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین حامی سوریه در جریان بحران شش ساله این کشور یاد کرد و ضمن اشاره به پیروزی های اخیر مقاومت سوریه در برابر تروریست های تکفیری، افزود: ایران هم در این پیروزی ها شریک است.

امیرعبداللهیان همچنین با هدیه عباس، رئیس مجلس  سوریه در دمشق دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار آینده را متعلق به ملت مقاوم و فهیم سوریه دانست و افزود: «قطعاً نسل‌های آینده به این برهه از تاریخ سوریه به دلیل رشادت‌های مردم و ارتش سوریه و درایت و دوراندیشی رئیس‌جمهور بشار اسد افتخار خواهند کرد.»

وی همچنین تداوم حمایت تهران از سوریه در مقابله با ترویسم را به‌موازات حضور فعال در عرصۀ راه‌حل سیاسی مورد تأکید قرارداد.

هدیه عباس در این دیدار با  قدردانی عمیق از حمایت‌های همه‌جانبۀ جمهوری اسلامی ایران، روسیه و دوستان سوریه به‌ویژه حزب‌الله لبنان از این کشور در مقابله با تروریسم تکفیری و خارجی، تأکید کرد: «مردم سوریه هیچ‌گاه ایستادگی و همنوایی دولت و ملت ایران با مردم سوریه را فراموش نخواهند کرد.»

امیر عبداللهیان با استقبال مقامات مجلس سوریه، چهارشنبه (6 بهمن 95) وارد دمشق شد.

وی پیش‌ازاین در سفری به لبنان، با برخی مقامات این کشور ازجمله سید حسن نصرالله، نبیه بری، دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین، عضو دفتر سیاسی حماس و وزیر خارجه لبنان دیدار کرده بود.

امیر عبداللهیان با حضور در ضاحیه بیروت بر مزار شهید عماد مغنیه و شهدای مقاومت و مدافع حرم اداری احترام کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها