کد خبر: ۴۱۰۵۴۹
زمان انتشار: ۲۲:۱۶     ۰۸ بهمن ۱۳۹۵
مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: وقتی شخص بزرگی تصمیم می‌گیرد که جام را از قبل به تیم دیگری بدهند برای ما سخت می‌شود که امروز برنده شویم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، میگوئل تکسیرا پس از تساوی بدون گل تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: تیم ما خوب بود اما اشتباهاتی هم داشت؛ فکر می‌کنم امروز همه چیز مشخص شد. وقتی شخص بزرگی تصمیم می‌گیرد که جام را از قبل به تیم دیگری بدهند برای ما سخت می‌شود که امروز برنده شویم. امروز اتفاقی در بازی افتاد که نشان داده شد که همه چیز از قبل برنامه‌ریزی شده است. این اصلاً زیبا نیست. خیلی‌ از هواداران به ما کمک کردند، اما با این تماشاگران خداقل باید امروز می‌بردیم. ناراحت هستیم از اینکه امروز نبردیم.

وی ادامه داد: گفتم ما اشتباهاتی داشتیم و متوجه این موضوع شدیم. می‌خواهم این را بدانم که بازیکنان ما که از قبل کارت زرد داشتند چرا بازهم انتخاب شدند؟ یعنی چرا دقیقاً همان هایی که کارت زرد داشتند دوباره کارت گرفتند؟ امروز همه چیز برای ما مشخص شد.

تکسیرا افزود: خیلی مهم است که خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم، اما حالا تمرکز خود را برای پیروزی از دست داده‌ایم. فوتبال خوبی انجام نمی‌دهیم، اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم. نتیجه بد ما در نیم فصل دوم فقط برابر نفت آبادان بود. در شهرهای مختلف بازی می‌کنیم و چرا اینقدر ما را محروم می‌کنند؟ چرا فقط سر تراکتور را می‌برند؟ من روی نیمکت بودم که سنگ خوردم، اما کسی آنها را محروم نکرد. شما به من پاسخ دهید. من تازه آمده‌ام و نمی‌دانم چرا اینگونه است. به من گفته‌اند خیلی سخت است که تراکتور قهرمان شود، چراکه دست‌های پشت پرده اجازه این کار را نمی‌دهند. شما بهتر از من این موضوعات را می‌دانید.

مربی تراکتورسازی گفت: ما به کار خود تا پایان ادامه می‌دهیم و سعی می کنیم راه حل‌هایی پیدا کنیم. سخت‌تر تمرین خواهیم کرد. ما هر روز کار می‌کنیم تا ضعف‌هایمان برطرف شود. سعی می‌کنیم که روز به روز بهتر شویم و حالا با بازیکنانی که داریم باید بهترین راه حل را پیدا کنیم. برای غیبت نفراتی مانند ایرانپوریان بهترین راه حل را پیدا خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما بازیکنان با کیفیتی داریم و باید با بازیکنانی که داریم به جنگ پرسپولیس برودیم. تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا همه آماده باشند و از عهده بازی با پرسپولیس برآییم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها