کد خبر: ۴۱۲۱۶۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در اثر آتش سوزی چهار خودرو در پارکینگ یک ساختمان مسکونی یک خانم 60 ساله جان خود را از دست داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، جلال ملکی با اشاره به حادثه آتش سوزی بامداد امروز گفت: ساعت 5:20 صبح امروز آتش سوزی در خیابان سیمون بولیوار و خیابان فکوری اعلام شد که بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و تشک نجات در زمان 2:37 ثانیه به محل حادثه اعزام شدند.



وی با بیان اینکه یک ساختمان 4 طبقه دچار حریق شده بود، افزود: این ساختمان 8 واحد مسکونی داشت که در پارکینگ آن نیز 6 خودرو اعم از 3 سمند و 3 پراید پارک بودند که در زمان آتش سوزی 2 سمند و 2 پراید دچار حریق شدند که آتش به یک پراید دیگر نیز سرایت کرد که سریعا توسط آتش نشانان خاموش شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در خصوص اینکه در زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه تمام 28 سکنه در ساختمان محبوس بودند، ادامه داد: این افراد به وسیله نردبان و راه پله ها از محل حادثه خارج شدند. از این تعداد 10 نفر تحویل عوامل اورژانس شدند که حال 2 تا 3 نفر از آنها وخیم گزارش شد که متاسفانه یک خانم 60 ساله بر اثر دودگرفتگی شدید جان خود را از دست داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها