کد خبر: ۴۲۱۳۷۴
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
مریم هاشمی قهرمان ووشوی جهان به دنبال سفر تبلیغاتی رئیس‌جمهور به کرمانشاه در ویدئویی از شال بنفش اعلام برائت کرد.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، در سفر رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه که برای افتتاح خودروسازی صحنه و دیدار مردمی برنامه‌ریزی شده بود که در نهایت به ابزاری برای تبلیغات انتخاباتی تبدیل شد، بسیاری از ادارات دولتی همچون اداره کل ورزش و جوانان افرادی را برای دیدار با رئیس‌جمهور راهی کرده بودند که این اداره کل از قهرمانان ورزشی استان کرمانشاه استفاده کرد.

حضور مریم هاشمی قهرمان ووشوی جهان، در کنار سایر قهرمانان ورزش کرمانشاه که برای استقبال از رئیس‌جمهور براساس رسم مهمان‌نوازی حضور داشتند دچار حاشیه‌هایی شد که این قهرمان مردمی با انتشار یک فایل ویدئویی از این حاشیه‌ها اعلام برائت کرد.

مریم هاشمی در این ویدئو بیان کرد: من در سفری که رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه داشت به استقبال وی رفتم و هدف من و سایر ورزشکاران تنها به جا آوردن رسم مهمان‌نوازی بود؛ در حالی که سفر رئیس‌جمهور به استان به ظاهر با هدف افتتاح پروژه انجام شد.

این قهرمان ووشوی جهان افزود: انداختن شال بنفش به گردن قهرمانان در مراسم دیدار با رئیس‌جمهور نشان از حمایت از هیچ حزبی نبوده و هدف تنها یکدست و یکرنگ بودن ورزشکاران بود که بین جمعیت حاضر مشخص باشند.

هاشمی عنوان کرد: خط و مسیر من در راستای اهداف و فرمایشات مقام معظم رهبری است و اثبات این صحبت این است که تمام مدالهای جهانی خود را تاکنون به مقام معظم رهبری تقدیم کرده‌ام و هرکسی حق رأی دارد و رأی من به کسی است که همسو با نظرات مقام معظم رهبری و در راستای حفظ ارزشها و آرمانهای انقلاب باشد.

در حالی که مسئولان دولتی از هر فرصتی همچون سومین سالگرد درگذشت امام جمعه سابق کرمانشاه، بازدید از طرحها و افتتاح طرحها ولو اینکه نیمه تمام باشند برای تبلیغات انتخابات استفاده می‌کنند؛ اینگونه اقدامات در افکار عمومی تأثیرات منفی بر جای گذاشته و به سواستفاده تعبیر می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها