يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۲۱۴۷۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
دبیر کل حزب موتله گفت: آقای روحانی! برای اینکه درجه ساختارشکنانه برخی از اظهاراتتان در روزهای اخیر را درک کنید خوب است به عکس‌العمل دشمنان انقلاب اسلامی توجه کنید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، دبیر کل حزب موتله گفت: آقای روحانی! برای اینکه درجه ساختارشکنانه برخی از اظهاراتتان در روزهای اخیر را درک کنید خوب است به عکس‌العمل دشمنان انقلاب اسلامی توجه کنید.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، محمد نبی حبیبی دبیر کل این حزب در پایان نشست دبیران حزب، اظهار داشت: آقای روحانی می‌داند که بسیاری از مردم از عملکرد دولت یازدهم به خصوص در امور اقتصادی و فرهنگی ناراضی هستند لذا چاره کار را در فرافکنی و انحراف ذهن مردم از مطالبات اصلی خودشان دیده است.

وی افزود: آقای روحانی که سابقه سخنرانی داغ علیه فتنه‌گران سال ۷۸ را در روز ۲۳ تیر سال ۷۸ دارد و به عنوان عضو موثر شورای امنیت کشور در جریان کامل فتنه براندازانه ۸۸ قرار دارد اخیراً به تطهیر سران فتنه پرداخته تا بتواند برای خود تبلیغ انتخاباتی به عمل آورد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: آقای روحانی مگر مسئول میز ایران در CIA آمریکا در روز قبل از انتخابات سال ۸۸ نگفت که فردا در ایران انتخابات نیست یک انقلاب رنگین است؟ آقای روحانی مگر سران آمریکا، انگلیس و فرانسه در روزهای اول فتنه ۸۸ عجولانه و نابخردانه به میدان حمایت علنی از سران فتنه ۸۸ نیامدند و پشتیبانی قاطع خود را از آن‌ها اعلام نکردند؟

وی افزود: آقای روحانی مگر یادتان رفته است که در فتنه ۸۸ برخی از هنرمندان فاسد و مفسد فراری، طرفداران رژیم سلطنتی، تجدید نظرطلبان عامل آمریکا ملحدین مارکسیست و همفکران آن‌ها در یک اتحاد نامقدس به پشتیبانی از فتنه‌گران به میدان آمدند و، چون به زعم خودشان کار را در مورد نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام شده تلقی کرده بودند هر آنچه که در دل سیاهشان داشتند را به زبان آوردند.

حبیبی اظهار کرد: حالا شما تن‌ها وکیل مدافع سران فتنه ۸۸ شده‌اید؟ آقای روحانی آیا مقام ریاست جمهوری آنقدر مهم است که شما همه ارزشهای انقلاب را زیرپا بگذارید و براندازان را عزیز خود تلقی کنید؟ و اسیر حبّ جاه بشوید؟

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خطاب به دولتمردان دولت یازدهم و اصلاح‌طلبانی که داخل نظام هستند، گفت: آقای روحانی به قول معروف به سیم آخر زده است؛ حسابتان را با روحانی ساختارشکن جدا کنید.

حبیبی گفت: آقای روحانی به جای فرافکنی بهتر است پاسخ بدهید که در مقابل اتهام خودتان و برخی از نزدیکانتان به رانت‌خواری چه پاسخی برای مردم دارید؟

وی تصریح کرد: آقای روحانی امضاء سند ۲۰۳۰ از طرف شما که خود یک کاپیتولاسیون فرهنگی است نه تن‌ها هیچ افتخاری برای دولت یازدهم نیست بلکه به عنوان لکه ننگی بر دامان دولت شما است. شما که خود را مجتهد دینی اسلامی می‌دانید چرا سندی را امضاء می‌کنید که برخی از بندهای آن با احکام اسلامی در تضاد است و از همه مهمتر باعث سلطه فرهنگی بیگانه در نظام آموزشی کشور می‌شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: آقای روحانی اگر حاشیه پردازی وقتی برای شما باقی گذاشت، گزارش تفریغ بودجه در مورد عملکرد دولتتان در بودجه‌های سالهای تصدی خودتان را مطالعه کنید تا دریابید که درصد معتنابهی از احکام بودجه در زمان شما یا متوقف بوده یا اجرا نشده یا غلط اجرا شده است.

حبیبی گفت: آقای روحانی چرا مصوبه رسمی مجلس را در مورد بند ۸ قانون اساسی اجرا نمی‌کنید؟ آیا این مصوبه قانون اجرای یک حکم الهی نیست؟

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: آقای روحانی دستور بدهید افراد مورد اطمینان خودتان به شرایط کار و حقوق ماهانه بسیاری از کارگران معدن آزادشهر که طعمه انفجار شدند رسیدگی کنند تا دریابید که حمایت از کارگران با سخنرانی و شعار محقق نمی‌شود؟

وی افزود: آقای روحانی! خشم ملت که در ۲۳ تیر ۷۸ و ۹ دی سال ۸۸ بروز کرد را جدی بگیرید. آنجا که موضوع اصل انقلاب در میان باشد مردم با هیچ کس مماشات نخواهند کرد. به هوش باشید.

حبیبی در پایان خطاب به روحانی گفت: آقای روحانی! برای اینکه درجه ساختارشکنانه برخی از اظهاراتتان در روزهای اخیر را درک کنید خوب است به عکس‌العمل دشمنان انقلاب اسلامی توجه کنید؛ اگر از ابتدا هم توجه داشته‌اید که این تذهبون؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها