کد خبر: ۴۲۱۶۱۲
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
رئیس سابق رسانه ملی گفت: جوانان امروز با حضور خود شعارهای مرگ بر آمریکا سر دادند و بزرگترین پیام انقلاب امروز از اصفهان به دنیا صادر شد.
به گزارش پایگاه 598، عزت‌الله ضرغامی دقایقی پیش در حاشیه مراسم استقبال از حجت‌الاسلام رئیسی در میدان امام(ره) اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون ارزیابی خود از حضور جریان انقلابی اصفهان در استقبال از حجت‌الاسلام رئیسی اظهار داشت: من اصفهان زیاد آمدم و برای تجمعات بزرگ سخنرانی زیاد داشتیم و همیشه اصفهانی‌ها انصافاً همیشه پرشور و پر حرارت و با شعور بالا بودند اما امروز جمعیتی که دیدم بسیار استثنایی بود.

وی افزود: این جمعیت پرحرارت جوانان و نوجوانان با اعتقاد و با ایمان صرف نظر از انتخابات مطلوب است و قطع نظر از اینکه چه کسی می‌خواهد رئیس‌جمهور شود، آمریکا که امروز این صحنه‌ها می‌‌بیند، پشتش به لرزه در می‌آید و این حق و مطلوب است.

رئیس سابق رسانه ملی گفت: مرگ برآمریکایی که امروز مردم سر دادند، ثبت و ضبط می‌شود و آمریکا می‌فهمد که با جامعه جوانی که در ایران است نمی‌تواند از موضع تحقیر برخورد کند و نمی‌تواند آنها را بترساند و اصلا در این جمعیت ترس نیست.

وی ادامه داد: این جوانانی که من دیدم همگی با فضای مجازی آشنا هستند و همه از جریان آزاد اطلاع‌رسانی استفاده می‌کنند اما با وجود همه وحشت و ارعابی که دشمن در فضای مجازی از خود ایجاد می‌کنند جوانان اصلا تنها چیزی که در وجودشان نیست، ترس از دشمن است.

ضرغامی بیان کرد: جوانان امروز با حضور خود شعارهای مرگ بر آمریکا سر دادند و بزرگترین پیام انقلاب امروز از اصفهان به دنیا صادر شد.

وی ادامه داد: وحدتی که امروز حاصل شد با مجاهدت قالیباف انجام گرفت و امیدواریم پیروز نهایی انتخابات رئیسی باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها