أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۲۱۴۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
"دونالد ترامپ" در سفر به عربستان، لقب جدیدی از مردم این کشور دریافت کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، در سفر "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، به عربستان، آنچه بیش از خود او مورد توجه قرار گرفته، دخترش "ایوانکا ترامپ" است.

هشتگ‌های ساخته شده در توییتر به "دونالد ترامپ" یا "ملانیا ترامپ" توجهی ندارند؛ بلکه همگی به "بنت ترامپ" به معنی دختر رئیس جمهور آمریکا (ایوانکا) اشاره می‌کنند.

ترامپ

مردم عربستان در این سفر توجه و علاقه زیادی به ایوانکا از خود نشان داده‌اند بطوریکه در توییت‌های خود از رئیس جمهور آمریکا با عنوان "ابو ایوانکا" به معنی پدر ایوانکا یاد می‌کنند. این در حالیست که مردم عرب‌زبان معمولا نام پسر شخص موردنظر را برای کنیه ساختن انتخاب می‌کنند.

سبک زندگی و فعالیت‌های سیاسی ایوانکا موضوعی عجیب و خارق‌العاده در میان مردم عربستان به نظر می‌رسد. ایوانکا پس از ازدواج با "جرد کوشنر" به یک یهودی ارتدوکس تبدیل شد. او به حدی بر روی پدر خود نفوذ دارد که کسی از ترامپ با عنوان "ابو اریک" (نام پسر ارشد وی) یاد نمی‌کند و او در عربستان با نام دخترش ایوانکا شناخته می‌شود!

"احمد ابراهیم" یک تاجر سعودی، در این باره توضیح داد: معمولا در عربستان برای احترام گذاشتن به افراد به ویژه چهره‌هایی از خاندان پادشاهی، از عنوان "ابو" استفاده می‌شود و به این دلیل که ایوانکا به مراتب از اریک جذاب‌تر است، ما لقب "ابو ایوانکا" را برای او انتخاب کرده‌ایم!

توجه ویژه مردان عربستان به ایوانکا دست‌مایه طنزپردازی کاربران شبکه‌های اجتماعی شده و مردان به دلیل این نوع رفتار مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. عده‌ای می‌گویند مردان عربستانی به شکلی رفتار می‌کنند که گویی تا به حال زنی زیباتر از ایوانکا ندیده‌اند!

گفته می‌شود برخی مقامات سعودی نیز از عکاسان خبری خواسته‌اند در جریان سفر سه روز ترامپ به عربستان، بیشتر حواس خود را بر روی عکس گرفتن از ایوانکا متمرکز کنند!
 
ترامپ
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها