کد خبر: ۴۲۲۶۱۷
زمان انتشار: ۱۵:۵۵     ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
مطابق آمار سازمان بنادر و دریانوردی عملکرد تخلیه و بارگیری بندر آبادان طی فروردین امسال در مقایسه با ماه پیش از آن حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: بر اساس آمار رسمی سازمان بنادر و دریانوردی در فروردین امسال ۲۹۸۶ تن کالای اساسی در بندر آبادان تخلیه و بارگیری شده. علاوه بر این ۱۱۶ تن کالای فلزی، ۸۷ تنکالای ساختمانی و معدنی و ۶۷۱ تن ماشی‌آلات، وسایل نقلیه، قطعات بدکی و ابزارآلات نیز در اولین ماه سال ۹۵ در بندر آبادان تخلیه و بارگیری شده است.
 
میزان تخلیه و بارگیری کود و مواد شیمیایی، منسوجات چرم، پوشاک، الیاف، کاعذ و چوب و خرده بار و متفرقه به ترتیب ۱۱ تن، ۳۲۲ تن و ۸۴ تن بوده است.
 
در عین حال عملکرد این بندر در حوزه کالای کانتینری و فرآورده‌های نفتی صفر بوده است. در مجموع نیز عملکرد تخلیه و بارگیری بندر آبادان طی فروردین ماه امسال ۴۲۷۷ تن ثبت شده است.
 
این در حالی است که در آخرین ماه سال گذشته (اسفند) عملکرد تخلیه و بارگیری بندر آبادان ۸۲۴۸ تن بود. این بدان معناست که عملیات تخلیه و بارگیری کالای نفتی و غیرنفتی در بندر مذکور طی فروردین امسال در مقایسه با اسفند پارسال حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها