کد خبر: ۴۲۳۲۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
پیروزی ایران در بازی تدارکاتی برابر مونته‌نگرو با ۲ گل سردار آزمون به یکی از خبرهای اصلی رسانه‌های معتبر روسیه تبدیل شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان بامداد امروز (دوشنبه) در بازی تدارکاتی برابر مونته‌نگرو با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. هر 2 گل ایران را سردار آزمون مهاجم تیم روسی روستوف در دقایق 11 و 60 به ثمر رساند.

گلزنی‌های سردار باعث شد رسانه‌های روسی خبر پیروزی ایران را بازتاب ویژه‌ای دهند. سایت شبکه آر اسپورت روسیه با درج تصویری از شادی سردار آزمون و مهدی طارمی نوشت: 2 گل سردار آزمون پیروزی را برای ایران در بازی دوستانه برابر مونته‌نگرو به ارمغان آورد.

در ادامه این خبر با اشاره به دقایق گل‌های به ثمر رسیده آمده است: تیم ملی مونته‌نگرو 10 ژوئن (20 خرداد) در بازی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه به مصاف ارمنستان می‌رود و ایران نیز 12 ژوئن (22 خرداد) در تهران میزبان ازبکستان است.

خبرگزاری دولتی روسیه (تاس) هم با انتشار تصویری از سردار آزمون نوشت: تیم ملی ایران در بازی دوستانه با نتیجه 2 بر یک مونته‌نگرو را شکست داد. گل‌های ایران را در این بازی سردار آزمون، مهاجم تیم روستوف در دقایق 11 و 60 به ثمر رساند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها