کد خبر: ۴۲۵۲۰۷
زمان انتشار: ۲۲:۱۷     ۱۱ تير ۱۳۹۶

ایده‌ جالب برای برخورد با مشتریان بی ادب!

صاحب کافی شاپ رونوک «آستین سیمز» که از دست مشتریان بی ادب به ستوه آمده بود تصمیم گرفت در این باره کاری انجام دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، صاحب کافی شاپ رونوک «آستین سیمز» که از دست مشتریان بی ادب به ستوه آمده بود تصمیم گرفت در این باره کاری انجام دهد.

او تصمیم گرفت همه بی عدالتی‌های دنیای را با گرفتن پول بیشتر از کسانی که وقت کافی برای سلام کردن و ارتباط برقرار کردن و درک اینکه افراد پشت پیشخوان هم انسان هستند، حل کند؛ بنابراین یک تابلو در مقابل کافی شاپش قرار داده بود که سیاست گذاری‌های قیمتی جدید را نشان می‌داد که به این صورت بود:


«یک قهوه»: ۵ دلار
«یک قهوه لطفا»: ۳ دلار
«سلام، یک قهوه لطفا»: ۱. ۷۵ دلار
 ایده‌ جالب برای برخورد با مشتریان بی ادب

نظرات بینندگان
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
آخرین اخبار پربازدید ها
نیازمندیها
09107726603 تماس یا پیام در پیام رسان های ایتا و تلگرام