کد خبر: ۴۲۵۷۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۱۹ تير ۱۳۹۶
«حیدر بهاروند» رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در واکنش به اعتراض هایی مبنی بر برگزاری ضعیف مراسم قرعه کشی لیگ برتر، گفت: در نظر داشتیم تا برنامه متفاوتی داشته باشیم که با تاخیرها و نبود پخش مستقیم این امر میسر نشد.
به گزارش پایگاه 598، «حیدر بهاروند» رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در واکنش به اعتراض هایی مبنی بر برگزاری ضعیف مراسم قرعه کشی لیگ برتر، گفت: در نظر داشتیم تا برنامه متفاوتی داشته باشیم که با تاخیرها و نبود پخش مستقیم این امر میسر نشد.
به گزارش ایرنا، بهاروند یکشنبه شب و پس از برگزاری مراسم قرعه کشی هفدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران که با حدود دو ساعت تاخیر و با بی برنامگی کامل انجام شد، عنوان کرد: برنامه های زیادی داشتیم که متاسفانه عملی نشد.
وی با قدردانی از نمایندگان رسانه ها که همواره حامی فوتبال ایران هستند، گفت: افرادی زیادی را اهالی فوتبال را دعوت کرده بودیم که تعدادی از آنان حضور نداشتند.
بهاروند در مورد تغییرات در پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: طبق اساسنامه، رئیس فدراسیون فوتبال می تواند در پست های کلیدی فدراسیون تغییرات ایجاد کند.
رئیس سازمان لیگ در مورد احضار «مجید جلالی» به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: وی دو گفت وگو در خصوص سازمان لیگ انجام داده بود که از دبیر فدراسیون خواستیم صحبت های وی را پیگیری کند.در همین راستا، احضاری در کار نبوده است.
وی در خصوص اعتراض برخی باشگاه ها با دیر برگزار شدن قرعه کشی، گفت: قبول دارم که باید زودتر این کار انجام می شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها