أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۲۵۸۹۹
زمان انتشار: ۰۲:۰۸     ۲۱ تير ۱۳۹۶
سرمربى تيم فوتبال استقلال در نظر دارد دو يا سه بازيكن خود را در ليست خروج فصل جارى قرار دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان اين روزها در حالى كاروان تيم فوتبال استقلال در اردوى ارمنستان حضور دارد كه درباره خروجى های اين تيم مواردى به گوش مى رسد.

مجتبى جبارى از جمله بازيكنانى است كه اين روزها بحث مصدوميت و خارج شدن نامش از ليست به گوش مى رسد اما اين بازيكن طبق اعلام مسئولان استقلال مصدوم نيست و قرار نیست نامش از ليست خارج شود.

از طرفى بحث خروج محسن كريمى از لیست به دليل عمل جراحى شنيده مى شد كه به نظر می رسد اين بازيكن جزو خروجى هاى اين فصل باشد

در هر صورت با توجه به جذب جپاروف، منصوريان بايد يك يا 2 بازيكن خود را از ليست خارج كند تا به اين ترتيب ليست آبى ها ١٨ نفره باشد.ناگفته نماند استقلالى ها به دنبال جذب رابسون نيز هستند بنابراين ليست استقلال بيشتر بيش از گذشته پر خواهد بود.

در همين راستا احتمال دارد منصوريان در پست دفاع بازيكنى را از ليست خارج كند كه به طور كلى سه بازيكن تا به اينجا زير ذره بين سرمربى قرار دارند و قرار است منصوريان خط قرمز را بر روى نام آنها بكشد.

محسن كريمى ،مگويان و يك مدافع ديگر احتمال خروج را دارند و هر زمان با تصميم منصوريان ممکن است از تيم خارج شوند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها