کد خبر: ۴۲۶۳۳۷
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۲۷ تير ۱۳۹۶
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: علی لاریجانی در جلسه غیرعلنی مجلس گفت در ۴ سال گذشته جز در حوزه بهداشت و کاهش تورم در سایر موارد پیشرفت چشمگیری نداشتیم و حتی در بعضی شاخص‌ها سیر نزولی را شاهد هستیم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه رئیس مجلس به تشریح اوضاع کنونی اقتصاد کشور و ارائه گزارش و آمار در این باره می‌پردازد.

وی افزود: لاریجانی عنوان کرد که جز در دو حوزه بهداشت و همچنین کاهش تورم در سایر شاخص‌ها در 4 سال گذشته کشور ما یا پیشرفت چندانی نداشته و یا اینکه در برخی شاخص‌ها سیر نزولی داشته است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس مجلس گفت که در مورد رشد ناخالص داخلی کشور ما در بین 24 کشور منطقه رتبه دهم را دارد و در بین 191 کشور جهان رتبه 82 ام را در اختیار دارد. در بحث سرانه اسمی ناخالص در بین 22 کشور منطقه 14ام هستیم و در سطح جهانی نیز با 2 پله سقوط از 79 به 81 رسیده‌ایم.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: لاریجانی افزود در بحث آزادی فعالیت‌های اقتصادی در بین 22 کشور منطقه رتبه آخر را داریم و در سطح جهان بین 181 کشور 174 امین کشور هستیم و نسبت به گذشته یک پله سیر نزولی داشته‌ایم.

وی افزود: رئیس مجلس اظهار داشت: در مورد نرخ بیکاری دربین 10 کشور منطقه رتبه ما 9 ام است و در بین 105 کشور دنیا 90‌ام هستیم. 

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس اظهار داشت:‌ لاریجانی با اشاره به موضوع رای اعتماد به کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم تصریح کرد نمایندگان باید تراز وزرا را در سطحی قرار دهند که جدا از اینکه چه فکر و خط سیاسی داشته باشند، بتوانند یک جهش اقتصادی را در کشور ایجاد کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها