کد خبر: ۴۲۷۱۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
در شب قهرمانی آرسنال، منچستریونایتد به برتری رسید.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، در ادامه بازی‌های دوستانه باشگاهی در قاره اروپا، تیم آرسنال با  وجود شکست مقابل سویا، قهرمانی در جام امارات را به  دست آورد و منچستریونایتد حریفش را شکست داد.

  در بازی‌های روز دوم و پایانی جام امارات، تیم آرسنال به عنوان میزبان در بازی نهایی 2 بریک مغلوب سویا شد اما به خاطر قانون عجیب این جام، قهرمانی در  تورنمنت خانگی را به دست آورد.

 کوره‌آ در دقیقه  49 و انزونزی در دقیقه  69 برای سویا و لاکازت در دقیقه 62 برای آرسنال گلزنی کردند.جام امارات با شرکت 4 تیم سویا، آرسنال، بنفیکا و راسنبال لاپیزیگ انجام شد و طبق قرعه آرسنال در روز اول به مصاف بنفیکا رفت و راسنبال رویاروی سویا قرار گرفت. 2 تیم پیروز یعنی آرسنال و سویا  در روز دوم و پایانی به مصاف هم رفتند و بازنده‌ها هم دیگر رقابت را انجام دادند اما برخلاف تصور 2 بازی روز پایانی، رقابت فینال و رده‌بندی نبود چون سیستم امتیازی این تورنمنت با شرایط عادی تفاوت داشت. در این شرایط، به هرگل یک امتیاز و به هر پیروزی 3 امتیاز تعلق می‌گرفت. به همین دلیل آرسنال علاوه بر 3 امتیاز ناشی از پیروزی روز اول مقابل بنفیکا به خاطر 6 گل زده در 2 بازی، 6 امتیاز گرفت و با مجموع 9 امتیاز قهرمان شد. سویا با 2 پیروزی و 3 گل زده، مانند آرسنال 9 امتیازی شد اما به خاطر گل زده کم‌تر، با وجود برتری در بازی رودررو، دوم شد.

در بازی دوم هم راسنبال لاپیزیگ 2 بر صفر بنفیکا را برد تا با 5 امتیاز بالاتر از بنفیکای 2 امتیازی در رده سوم بایستد.

  منچستریونایتد با 3 گل تیم والرنگای نروژ را شکست داد. فلینی در دقیقه 44، لوکاکو در دقیقه  47 و مک‌تومینی در دقیقه  70 در این بازی گلزنی کردند.

در دیگر بازی مهم، لاتزیو 3 بریک بایرلورکوزن را برد. ایموبیله(2 بار) و اندرسون برای لاتزیو و یورچنکو  برای بایرلورکوزن گل زدند.

 همچنین  والنسیا یک بر صفر از سد بورنموث گذشت،اودینزه و هانوفر به تساوی یک بریک رضایت دادند،شالکه یک بر صفر از سد ایبار گذشت  و ویارئال 3 بریک لوانته را  مغلوب کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها