کد خبر: ۴۲۷۸۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
یگان موشکی نیروی «الحشد الشعبی» امروز مواضع داعش را در مرزهای عراق و سوریه هدف قرار داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی الحشد الشعبی، یگان موشکی این نیرو امروز (سه‌شنبه) محل تجمع عناصر داعش را در مرزهای عراق و سوریه موشک‌باران کرد.

مرکز پشتیبانی لشکر 28 الحشد الشعبی موفق شد محل استقرار داعش را هدف حملات مستقیم خود قرار دهد که در پی آن شش نفر از عناصر داعش کشته و خودروی حامل سلاح آنها نیز منهدم شدند.

نیروهای الحشد الشعبی مساحت‌های زیادی از مرزهای عراق و سوریه را آزاد کرده‌اند. این در حالی است که عناصر داعش تلاش کردند با توجه به اهمیت منطقه استراتژیک به این مناطق بازگردند.

گردان «سیدالشهداء» وابسته به الحشد الشعبی روز گذشته در بیانیه‎ای اعلام کرد که نیروهای آمریکایی صبح امروز (دوشنبه) پایگاه‌های گردان‌ سیدالشهداء را در مرزهای عراق و سوریه هدف حملات توپخانه‎ای خود قرار دادند که به دنبال آن تعداد زیادی شهید و یا مجروح شدند.

گردان‌ سید الشهداء افزود: آمریکا پس از آنکه مرزهای عراق و سوریه را «خط قرمز» خوانده و درباره نزدیک شدن الحشد الشعبی هشدار داد، صبح روز دوشنبه پایگاه‌های گردان الحشد الشعبی را در خط این مرزها شدیدا هدف قرار دادند.

این در حالی است که سخنگوی ائتلاف آمریکایی در عراق اعلام کرد که «آنچه درباره هدف قرار دادن نیروهای الحشد الشعبی گفته شده، دقیق نیست.»



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها