امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۲۷۸۷۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۷     ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
علیرضا منصوریان با تغییرات در خط حمله به دنبال کسب اولین سه امتیاز فصل است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، استقلال در سومین دیدار خود برابر تراکتورسازی تبریز قرار می گیرد. آبی پوشان در هفته دوم با انجام تغییرات پر تعداد در ترکیب خود، موفق به کسب پیروزی برابر استقلال خوزستان نشدند و این روزها تنها تیم لیگ برتری هستند که گلی را به ثمر نرساندند.


علیرضا منصوریان پیش از دیدار با استقلال خوزستان در ترکیب این تیم تغییرات زیادی را انجام داد اما به نظر می رسد برای دیدار با تراکتورسازی این اتفاق تکرار نشود و آبی ها یک یا دو تغییر در ترکیب خط حمله خود داشته باشند.


ترکیب خط دفاعی استقلالی ها احتمالا ثابت است؛ منتظری و حسینی تنها مدافعان آبی ها هستند و وریا غفوری و زکی پور در کناره ها قرار می گیرند. چشمی و نورافکن دو هافبک دفاعی استقلال خواهند بود و به نظر می رسد چپاروف از ابتدا باز هم به میدان برود.


تغییرات احتمالی آبی ها در خط حمله خواهد بود. شهباززاده و بیت سعید دو بازیکنی بودند که در دیدار دوم نیمکت نشین شدند و ابزارهای منصوریان برای ایجاد تغییرات در خط حمله هستند. همچنین مهدی قائدی ستاره استقلالی ها در هفته دوم بود که به نظر می رسد در این دیدار هم از ابتدا به میدان نرود. علیرضا منصوریان هنوز برای ترکیب نهایی خود تصمیم گیری نکرده اما وقوع تغییرات در خط حمله این تیم قطعی است و شهباززاده یکی از مهاجمان آبی پوشان خواهد بود که در این دیدار از ابتدا به میدان می رود. سجاد در این دیدار احتمالا جانشین جابر انصاری خواهد شد و علی قربانی یک خط عقب تر برای آبی ها به میدان می رود تا قدرت استقلالی ها در هوا افزایش یابد و شاگردان منصوریان بتوانند از سد خط دفاعی تراکتورسازی عبور کنند. حضور یا عدم حضور بیت سعید به جای علی قربانی موضوعی است که هنوز آبی ها درباره آن تصمیم گیری نکرده اند و طی روزهای آینده مشخص می شود.


علیرضا منصوریان برابر تراکتورسازی چاره ای به جز کسب سه امتیاز ندارد و به همین دلیل در این دیدار تلاش می کند تا ضمن استفاده از تمامی پتانسیل استقلال، با پیروزی از زمین مسابقه خارج شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها