يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۰۹۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پیش از دیدار با استقلال گفت: نمی‌خواهم در مورد اتفاقات اخیر صحبت کنم اما اگر رئیس سازمان صداوسیما وقت بدهد همه چیز استقلال را می‌گویم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن با استقلال که بعدازظهر امروز سه شنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد گفت: هفته دفاع مقدس را در ابتدا تبریک می گویم. خیلی از جوانان این مملکت برای دفاع از ناموس شان رفتند و جان و اعضای بدنشان را دادند. حیف جوانانی که رفتند برای دفاع از این کشور جانشان را دادند اما حیف که مملکت به این روز افتاده است.

قلعه نویی در مورد اتفاقاتی که در استقلال رخ داده است و تاثیر آن بر روی بازی گفت: یکسری بازیها هست که ربطی به آمار و ارقام ندارد. سال گذشته دربی شرایط متفاوتی داشت اما استقلال بازی را برد.

وی ادامه داد: درست است که ما در بازی قبل شش گل زدیم اما این بازی هم رفت به تاریخ پیو.ست. ما نسبت به صدرنشین ۷ امتیاز عقب هستیم و باید این عقب افتادگی را جبران کنیم. من در مورد استقلال نباید صحبت کنم. فقط در مورد تیم خودمان صحبت می کنیم. امیدوارم شرایطی باشد که دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند و مردم از دیدن این فوتبال لذت ببرند.

قلعه نویی در مورد اینکه برای بازی مقابل استقلال انگیزه متفاوتی دارید گفت: من برای همه بازیها انگیزه بالایی دارم. من در تمام بازیها کنار خط هستم و برای موفقیت تیمم تلاش می کنم. من به بازیکنانم گفته ام که فکر یک بازی خوب و حرفه ای باشند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: همانطور که تاکید کردم نمی خواهم در مورد استقلال صحبت کنم چرا که حرفه ای نیست اما در پایان صحبت هایم کلی گویی خواهم کرد و مواردی را به صورت کلی در مورد استقلال مطرح می کنم.

سرمربی ذوب آهن که با اصرار خبرنگاران مواجه شده بود گفت: من الان سرمربی ذوب آهن هستم. درست است که دو استقلالی هدایت دو تیم را برعهده دارند اما برای من مهم موفقیت ذوب آهن است. همانطور که وقتی آقای منصوریان سرمربی نفت بود برای پیروزی تیمش تلاش می کرد.

قلعه نویی در مورد اینکه به نظر می رسد شما از دست استقلالی ها دلخور هستید گفت: نه من اصلا دلخور نیستم. اگر زمانی رئیس سازمان صداوسیما یکساعت به من وقت بدهد یک روز می آیم تمام مسائل و اتفاقات استقلال را می گویم. از گذشته های دور و حضور در دسته سه تا بقیه موارد. وقت بدهند تا بیایم و یکسری مسائل را روشن کنم و قضاوت را به مردم واگذار کنم.

وی ادامه داد: من هیچ وقت از هواداران استقلال دلخور نبوده ام. دیشب ندیدم چه اتفاقاتی در برنامه نود افتاده است چون زود می خوابم. اما شنیدم که مجری برنامه گفته اند که اسرار خانه را بیرون ندهید. روزی که من سرمربی سپاهان بودم چرا آمد فیلم رختکن را نشان داد. چرا شما خبرنگاران از هزار دستان می ترسید؟ حرف من را تایید کنید. آن موقع اسرار خانواده نبود؟ چند سال است از او خواهش می کنم کل آن فیلم را پخش کند.

قلعه نویی ادامه داد: زمان ما اسرار خانواده نبوده و الان شده اسرار خانواده . این آقا هزار دستان شده و مدیران مملکت هم از او می ترسند. آقای مجری عزیز رختکن تیم من را نشان می دهی اما اینجا می شود اسرار خانواده. معلوم است که شما رفته اید برنامه ریزی کرده اید که داخل رختکن ما را فیلم بگیرید.

وی ادامه داد: آقایان رختکن تیم من اسرار نبود و اتفاقات دیشب اسرار بود؟ نگران نباشید خدا دست آدم ها را یکی یکی رو می کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: چند سالی که در استقلال بودم خیلی زجر کشیدم. من از خودم گذشتم. همه این مسائل را یک روز می گویم. ما هم آن زمان مشکلاتی داشتیم که سعی می کردیم داخل خانواده حل کنیم. من در ذوب آهن هم سر بازیکنان داد و بیداد می کنم. مگر قرار است داد و بیداد نکنم. بازیکنی که روزی دو میلیون می گیرد نباید که بعد از باخت «قربون و صدقه اش» بروی.

امیر قلعه نویی در ادامه گفت: اگر بدشانسی ها و اشتباهات داوری و مصدومیت ها نبود الان شرایط تیم ذوب آهن خیلی بهتر بود. هدف اول ما این است که گل نخوریم و هدف دوم هم این است که گل زده بالایی داشته باشیم. ما دنبال این هستیم که فوتبال هجومی را بازی کنیم. در بازی با استقلال هم هدف اول ما این است که بتوانیم ارتباط خط حمله و هافبک آنها را قطع کنیم و بعد هم بتوانیم به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه به مشکل کی روش بازیکن برزیلی این تیم اشاره کرد و گفت: درخواست من از آقای دبیرکل فدراسیون فوتبال این است که به این مسئله رسیدگی کند. چطور می شود که نامه این بازیکن اول به آن برنامه خاص برسد؟ آن موقع اینها اسرار داخلی خانواده نیست؟ من در عمرم هیچ وقت روی میز مذاکره با بازیکنی ننشسته ام. نامه ای که باشگاه به سازمان لیگ زده موجود است که خواستار استعلام وضعیت این بازیکن شده ایم. منتظر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هستیم.

قلعه نویی گفت: یک روز من را آوردند در تلویزیون و محاکمه کردند. از آقای دکتر عسگری می خواهیم یکساعت به من وقت بدهد تا من بیایم و همه اتفاقاتی که در سالهای اخیر افتاده است را بازگو کنم. هر کسی را هم که خواستند روی خط بیاورند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پایان گفت: به تیم پرسپولیس و آقای برانکو هم تبریک می گویم به خاطر آن بازی خوب برابر الاهلی عربستان و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا. امیدوارم که پرسپولیس ایران بتواند قهرمان آسیا بشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها