يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۱۰۵۰
زمان انتشار: ۰۸:۵۵     ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
قلعه نویی پس از توقف ذوب آهن:
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: اگر عدالت فوتبال اجرا می شد باید با اختلاف سه گل استقلال را شکست می دادیم.
به گزارش پایگاه 598، امیر قلعه نویی پس از تساوی یک به یک شامگاه چهارشنبه ذوب آهن برابر استقلال به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: اعتقادم این است که همه فوتبال خیلی خوبی دیدند. سهم این فوتبال خوب در نیمه دوم برای ذوب آهن بود.

وی ادامه داد: به بازیکنان تیمم خسته نباشید می گویم. اگر عدالت فوتبال بود باید با اختلاف سه گل می زدیم. باز خدا را شکر که با حضور در ورزشگاه آزادی تهران، همین که نباختیم کافی است!

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: من فکر می کنم در این بازی یک خطای پنالتی طلب داریم. امیدوارم من اشتباه کرده باشم. موقعیت تک به تکی را هم کمک داور پرچم زد و من تعجب کردم چرا به خاطر افتادن پرچم  داور سوت زد.

قلعه نویی درباره تشویق وی از سوی هواداران استقلال گفت: من معتقدم تماشاگران استقلال سرمایه های این باشگاه هستند. خدا لعنت کند کسانی که استقلال را از لحاظ اخلاقی و فرهنگی به هم ریختند. تاج سابق که حالا اسمش استقلال شده است همیشه فضای اخلاقی داشته است.

وی ادامه داد: در بدترین شرایط برای استقلال ایستادم. من با این تیم سردی و گرمی زیادی چشیده ام. با این تیم زندگی کردم. چه دسته سوم بود و چه زمانی که قهرمان آسیا شدیم. من نرفتم تا فرهنگ این تیم به هم نریزد. من از هواداران ذوب آهن هم ممنونم که آمدند.

قلعه نویی از پاسخ به این سوال که چه نظری درباره اتفاقات پس از پایان بازی دارد امتناع کرد و از خبرنگاران خواست درباره استقلال صحبت نکند.

با این حال، سوال بعدی خبرنگاران هم از قلعه نویی درباره بازگشتش به استقلال تهران بود. وی درباره شایعه حضور فتح الله زاده در باشگاه استقلال و انتخاب وی به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم گفت: ابتدا باید بگویم آنقدر که شما می گویید فتح الله زاده من را دوست دارد او به این اندازه علاقه ندارد. من با استقلال تهران بزرگ شدم. اما باید بگویم همیشه برخی حرف ها زده اند که من از استقلال بازیکن برده ام. هرگز اینگونه نبوده است. اگر بازیکنی آمده است به مشکل خورد که از استقلال به تیم من آمد. امیرحسین صادقی که به تراکتور آمد زمانی بود که استقلال او را نخواست. یکی از دوستانم زنگ زد و گفت او را بگیر. من هم با توجه به شرایط فنی اش او را خواستم.

وی در ادامه افزود: من هرگز بازیکنی را با خودم جابجا نکردم. مهدی کیانی شاهد است که امسال زنگ زد و گفت چکار کنیم. من به آنها گفتم باید در تراکتور امسال بمانید. قسم می خورم که به هیچ چیزی جز موفقیت ذوب آهن فکر نمی کنم. 

قلعه نویی در ادامه تصریح کرد: من خودم منصوریان را به استقلال آوردم. من او را از پارس خودرو آوردم. گاهی نمی‌شود که نمی شود. باید از بعد فنی بگویم که تیم هایی هم هستند مانند منچستر یونایتد که بالاخره حل می شود. نباید سرمایه سوزی کنیم.

سرمربی ذوب آهن در ادامه تصریح کرد: دربدترین شرایط پای استقلال ایستادم. کمپ را با پول رفقایم درست کردم و با توجه به شرایطی که استقلال تهران داشت بهترین نتایج را با ۵۵ امتیاز گرفتم اما شرایط را طوری رقم زدند که همه دیوارها بر سر ما خراب شد.

وی در ادامه افزود: باید به منصوریان فرصت داد. نمی گویم هوادار استقلال حق ندارد اما باید بگویم اعتراضشان را باید از راه صحیح وارد کنند.

قلعه نویی در ادامه راجع به شعارها علیه کادر فنی استقلال تهران گفت: خدا لعنت کند برنامه ای را که همه را علیه همدیگر کرد تا سرمایه های فوتبال ایران از بین برود. ما باید قدر سرمایه هایمان را بدانیم. الان خبرنگاران آن برنامه تلویزیونی هم اینجا هستند و در چشم آنها نگاه می کنم و می گویم پرونده های شما هم که از کجاها پول گرفتید و چه اتفاقاتی افتاده است رو خواهد شد. معلوم است که باید حالا به حرفمان بخندند.

سرمربی ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این سوال که تیمش فوتبال سنتی که ارایه می کند اظهار داشت: وای به حال فوتبالی که یک مربی سنتی رکوردهایش را در  اختیار می گیرد و تبدیل به تیم ۵۵ جهان می شود. چطور یک مربی می تواند بهترین خط حمله و خط دفاع را در یک فصل به نام خودش کند؟ این موضوعات اتفاقی نیست. باید مسئولان زیر سخت های فوتبال را درست کنند. من می گویم اگر مربی خارجی نباشد نمی توانیم پیشرفت کنیم. من می گویم قدر ژن ایرانی را بدانیم. برخی ها هستند خودشان را به چشم آبی ها می فروشند . ایرادی ندارد اما بهتر است قدر مربی ایرانی را بدانند.

وی در ادامه افزود: آقایانی هستند که قدر مربی ایرانی را نمی دانند و آنها را زیر سوال می برند. من می خواهم یک مثال از آقای داورزنی بزنم که هرجا بوده است نشان داده به مربی ایرانی اعتقادی ندارد. اما هرگز آبروی مربی های ایرانی را نبرده است و بالاخره روزی می رسد که زد و بندهای برخی آقایان با مربیان چشم آبی رو می شود. مشکل آنها هستند. اما باید بگویم بهتر است ساختارها را ایجاد کنیم. الان می بینید که ورزشگاهی بهتر از آزادی نیست. باید چندین زمین چمن مثل آزادی ایجاد شود و بسترها برای پیشرفت فوتبال را فراهم کنیم.

قلعه نویی در پایان گفت: من نمی گویم با خارجی ها در ارتباط نباشیم. خودم با مربیان بزرگی همچون آقای استانکو کار کرده ام و از علم او و خیلی های دیگر بهره برده ام  اما حرفم این است که مربی ایرانی و هوش ایرانی ها را خودمان زیر سوال نبریم. بالاترین مدرک مربیگری، مدرک حرفه ای است که آن را هم دارم اما به من گفته می شود سنتی! امیدوارم بیایند و رکوردهای من که مربی سنتی هستم را بعد از این همه مدت بزنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها