کد خبر: ۴۳۳۵۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۱۳ آبان ۱۳۹۶
یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی نوشت که در راهپیمایی به مناسبت سالروز تسخیر سفارت آمریکا در تهران ماکت‌های ترامپ و نتانیاهو به دار آویخته شدند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» در بازتاب راهپیمایی‌هایی که در سالروز تسخیر لانه جاسوسی برگزار شد، نوشت که تظاهرات‌کنندگان در تهران در مراسم سالانه 13 آبان به مناسبت تسخیر سفارت آمریکا، شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سردادند و برای اولین بار موشک سطح به سطح را نمایش دادند.

طبق این گزارش هزاران نفر از مردم تهران روز شنبه در مقابل سفارتخانه سابق آمریکا تجمع کردند و تصاویر تلویزیون ایران، تظاهرات‌هایی را که به مناسبت بزرگداشت 13 آبان در شهرهای دیگر ایران برگزار شده بود را نمایش داد.

این گزارش ادامه داد که برخی از تظاهرات‌کنندگان، تخته‌هایی شبیه به میله دار به دست گرفته بودند که  بر روی آن ماکتهای «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان و «ابوبکر البغدادی» سرکرده داعش آویزان شده بود.

این گزارش همچنین در بازتاب این راهپیمایی‌ها نوشت، ایران همچنین بعنوان بخشی از این مراسم، موشکی سطح به سطح را برای اولین بار به نمایش درآورد.

بنابراین گزارش، این موشک که سجیل نام دارد، بردی معادل 2000 کیلومتر دارد و این اولین باری است که ایران در این مراسم موشک را نمایش داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها