کد خبر: ۴۳۶۰۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۱۰ دی ۱۳۹۶
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران:
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران خطاب به مسئولان اجرایی و قوه مقننه اعلام کرد: شما که به خاطر لغو یک کنسرت تحت عنوان دفاع از حق مردم سر و صدا به پا می‌کنید چرا به اعتراضات مردم نسبت به مشکلات اقتصادی بی توجهی می‌کنید؟

به گزارش پایگاه 598، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی نامه‌ای خطاب به مسئولان اجرایی و قوه مقننه اعلام کرد: شما که به خاطر لغو یک کنسرت تحت عنوان دفاع از حق مردم سر و صدا به پا می‌کنید چرا به اعتراضات مردم نسبت به مشکلات اقتصادی بی توجهی می‌کنید؟ چرا نمی‌خواهید دست از توهمات خود بردارید و به حرف ولی جامعه گوش بسپارید؟ او که بارها به گوشتان رسانده که «مردم گله‌مندند» و «چاره مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است». 

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

« آقایان مسئولین اجرایی و مقننه!
مردم تا کی ساکت بمانند؟ مردم حرفشان را از چه مسیری فریاد کنند؟ وقتی منتخبین مردم وظیفه‌شان را که شنیدن و فریاد کردن حرف‌های مردم است فراموش کرده‌اند، انتظار سکوت و انفعال از مردم به جا است؟ اگر معتقدیم که حضور مردم این انقلاب را زنده نگه داشته است، این اعتراضات هم اگرچه در مسیر قانونی خود صورت نگرفته است ولی نشانه زنده بودن این انقلاب است. آقایان مسئول! چرا با سکوت و انفعال و فرافکنی اجازه می‌دهید نخاله‌ها در صف مردم معترض رخنه کنند و این اعتراضات را به انحراف بکشند و هزینه‌های سنگین به مردم تحمیل کنند؟

آقایان مسئول دولت و آقای رئیس جمهور!

چرا برایتان سخت شده که به میان مردم بروید و به حرفهایشان گوش کنید؟ شما که به خاطر لغو یک کنسرت تحت عنوان دفاع از حق مردم سر و صدا به پا می‌کنید چرا به اعتراضات مردم نسبت به مشکلات اقتصادی بی توجهی می‌کنید؟ چرا نمی‌خواهید دست از توهمات خود بردارید و به حرف ولی جامعه گوش بسپارید؟ او که بارها به گوشتان رسانده که «مردم گله‌مندند» و «چاره مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است». تا کی می‌خواهید دست گدایی دراز کنید به سوی اجانب و بیگانگان که داشته‌های ما را بچاپند و بعدا به بهانه‌ای از زیر تعهدات خود طفره بروند؟

چرا به جای اینکه حرف مردم را گوش کنید نمک به زخمشان می‌پاشید؟ چرا نمی‌خواهید بپذیرید که مردم در این انقلاب به هیچ‌کس چک سفید امضا نداده‌اند و هر زمان که احساس کنند پا را کج گذاشته اید، صدایشان بلند می‌شود؟ فکر می‌کنید همیشه دم انتخابات است و برایتان کف و سوت می‌زنند و هورا می‌کشند و درود می‌گویند؟ نه! مطمئن باشید که مردم برای مسئولین کم کار از آرزوی مرگ ابایی ندارند! چرا حالا که فهمیده‌اید درد مردم کنسرت و حصر چند پیرمرد فتنه‌گر از انقلاب برگشته نیست، خودتان را به آن راه زده‌اید؟

تا دیروز هر چه گلایه می‌کردیم بهانه می‌کردید که باغ برجام هنوز به بار ننشسته و سیب و گلابی نداده است، امروز که پیش بینی ما درست درآمده و مستکبرین زیر میز زده‌اند هنوز دل در گرو تعهدات دشمن دارید؟ کی می‌خواهید از خواب غفلت بیدار شوید؟ کمی از آن خانه‌های مجلل و ویلاهای مجهز بیرون بیایید و بین مردم عادی قدم بزنید تا ببینید ستون فقرات کارگران دارد زیر بار مشکلات خم می شود. مطمئن باشید که مردم اگر از شما رفتار صادقانه ببینند، با شما همراه خواهند شد و درود و سلام نثارتان خواهند کرد ولی چه کنند که بی خیالی و دورویی و کلک سکه رایج دولتیان شده است؟ مردم وقتی می بینند که مدعیان حل مشکل مردم حاضر نیستند از کاخ آرزوهایشان دست بکشند و خانه ها و #پورشه_کاین هایشان را رها کنند، گوششان به حرفها بدهکار نخواهد بود. دل بکنید از این دنیا و دل بدهید به کار، که فرصت عمل کوتاه است و مرگ نزدیک.

آقایان! تنها مسیر سعادت گوش سپردن به حرفهای ولی جامعه است که المتقدم لهم مارق و المتأخر عنهم زاهق.
آقایان نماینده مجلس!
مردم از نان و گوشتشان می‌زنند که هشتشان گرو نه نباشد، آن وقت شما سر و صدا راه می اندازید که اگر حقوق ما را بالا نبرید دزدی می کنیم؟ یعنی الان که حقوقتان کم است از دزدی ابایی ندارید؟ خجالت بکشید! چرب و شیرین دنیا کورتان کرده که به جای فریاد کردن سختی ها و مشکلات مردم بیچاره، برای پر کردن جیب خودتان نقشه می کشید؟ شما نماینده منافع مردم هستید یا نماینده منافع خودتان؟ وقتی که می بینید مردم صدایشان درآمده، چرا به کنجی خزیده اید؟ چرا به میان مردم نمی روید تا حرفهایشان را بشنوید و آرامشان کنید؟
به نام امید، به کام خود، رأی مردم را به کیسه می ریزید و ناامیدشان می کنید با حرف و عمل خود؟ گمان کرده اید مردم همیشه قرار است اشتباهشان را «تَکرار» کنند؟ شما که به خاطر مسائل پیش پا افتاده جلسات اضطراری تشکیل می دهید و در بوق و کرنا می کنید، چرا به جای فهمیدن مردم، رو به فرافکنی و مقصر جلوه دادن این و آن آورده اید؟ مردم چگونه باید بفهمانند که دولت دارد لنگ می زند؟ چه منفعتی شما را در مقابل کم کاری ها و کج روی ها به سکوت واداشته است؟ شما نماینده کدام مردم هستید که بهترین ها را برای خود می پسندید و بدترین ها را برای مردمتان؟ شما که در سلفی گرفتن از آن زن اجنبی از هم سبقت می گرفتید چه شده است که از حضور در بین مردم و شنیدن حرفهای آنها پا پس می کشید؟‌
آقایان نماینده! مجلس در رأس امور است_اگر نمایندگان بخواهند و در این مسیر تلاش کنند_ وگرنه انفعال و سستی قرار نیست هیچ گروهی را بالا ببرد که به زیر هم می کشد. مجلس را #مدرس ها مجلس می کنند، که آن کرسی های نمایندگی اگر توان داشتند کسی را به رأس ببرند خودشان در زیر نبودند! اگر بودجه مملکت اجازه نمی دهد مشکلات مردم را حل کنید، زبان که دارید، گوش که دارید، به حرفهایشان گوش بدهید، دلداری شان بدهید و آرامشان کنید.
آقایان!
دل خوش نباشید که نخاله ها دارند ذهن مردم معترض را از مشکلات واقعی به مسائل فرعی منحرف می‌کنند و دیگری را مقصر مشکلات موجود جلوه می‌دهند، که وقتی به خود بیایند مقصرین و کم کاران اصلی را لعن و نفرین خواهند کرد. به خود بیایید، مهار بزنید مرکب قدرت را و خوب گوش فرا دهید، که سنگینی امروز گوش‌های شما، سنگینی سیلی فردا را به همراه خواهد داشت. مردم به هیچ کس چک سفیدامضا نداده اند، مردم خادم می خواهند. »


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها