يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۷۸۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
کارهای امام جمعه تبریز که در ماه‌های گذشته خبرساز شده، این بار حول محور نمایندگان مجلس چرخید و خبر جدید ساخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دیشب نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان آذربابجان‌شرقی به همراه استاندار آذربایجان‌شرقی به دعوت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان مهمان ایشان بودند.

آل‌هاشم در این مهمانی و جلسه صمیمی خواستار ایجاد همدلی و اتحاد بین نماینده‌ها در استان شد. 

امام جمعه تبریز بعد از اقدامات مردمی این چند ماه، این بار همت برای بیشتر کردن اتحاد و همدلی بین نمایندگان مردم استان کردند و از همه نمایندگان خواستند تا مسائل و اختلافات جناحی و سیاسی را کنار گذاشته و در مورد حل مشکلات مردم و استان تلاش کنند. 

این جلسه و درخواست نماینده ولی فقیه مورد استقبال همه نمایندگان استان و استاندار آذربایجان‌شرقی قرار گرفت و تداوم جلسات نیز به صورت ماهانه برای بررسی مشکلات استان انجام خواهد گرفت.

چند هفته‌ای که نه، الان چند ماهی است که امام جمعه تبریز خبرساز شده و کارهای مردمی این امام جمعه در صدر اخبار رسانه‌های داخلی و حتی خارجی قرار گرفته است.

حضور عادی‌اش در بین مردم، ترددش با اتوبوس مثل بقیه مردم، دستور جمع کردن نرده‌های نماز جمعه بین مردم و مسوولان، تردد در شهر با وسایل نقلیه عمومی در اوج آلودگی هوای تبریز، بازدید از دانشگاه و صرف غذا با دانشجویان در سلف‌ دانشگاه و حضور در بازی تراکتورسازی و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز از رفتارهایی است که به شدت مورد استقبال مردم، رسانه‌ها و فضای مجازی قرار گرفته و از او چهره‌ای متفاوت در افکار عمومی ساخته است.

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1396/11/20/13961120000166_Test_NewPhotoFree.jpg


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
با نرده برداشتن مردم شادمانی اظهار می کنند
بعد از 40سالگی انقلاب
چه برسر انقلاب آمده ؟
پاسخ
یاور
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
خیلی کارش درسته
خییییییلییییی..................
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها