يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۹۰۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
کدام تیم پیشتاز دور برگشت لیگ است؟
پرسپولیسی‌ها به لطف عملکرد بسیار خوب‌شان در نیم فصل نخست، در آستانه قهرمانی لیگ برتر هستند اما این تیم در دور برگشت رقابت‌ها جزو دو تیم نخست هم نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به آخرین روزهای خود نزدیک می شود که پرونده این مسابقات در سال ۹۶ بسته شد.

نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر با قهرمانی قاطع پرسپولیس به پایان رسید و شاگردان برانکو با اتکا به همان اختلاف امتیاز، در فاصله پنج هفته تا پایان مسابقات به یک تساوی برای حتمی کردن قهرمانی خود نیاز دارند.

با وجود صدرنشینی مطلق پرسپولیس تا هفته ۲۵ لیگ برتر، این تیم در جدول دور برگشت مسابقات صدرنشین نیست و جای خود در صدر جدول را به تیم‌های دیگری داده است.

بهترین تیم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر تا هفته دهم، شاگردان امیر قلعه نویی هستند که با روند بسیار خوب‌شان می‌توانند روی کاغذ جام قهرمانی را از دست پرسپولیس خارج کنند.

بعد از این تیم شاگردان وینفرد شفر به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در رده دوم قرار دارند و سپس نوبت به پرسپولیس می‌رسد.

رده چهارم، پنجم و ششم جدول در دور برگشت مسابقات در اختیار سایپا، پیکان و پدیده است.

بهترین آمار گلزنی در دور برگشت لیگ برتر در اختیار استقلال است. در سوی مقابل نیز، استقلال و پرسپولیس با چهار گل خورده بهترین خط دفاع دور برگشت را از آن خود کردند.

علاوه بر این، خیلی از تیم‌هایی که در نیم فصل نخست جزو مدعیان بودند، در نیم فصل دوم به رده‌های پایین‌تر جدول سقوط کردند و در حال حاضر به لطف عملکرد خوب‌شان در ابتدای فصل در منطقه سقوط قرار ندارند.

در ادامه جدول دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر را مشاهده می‌کنید:

 

رده نام تیم تعداد بازی تفاضل گل امتیاز
۱ ذوب آهن ۱۰ ۱۰+ ۲۳
۲ استقلال ۱۰ ۲۱+ ۲۱
۳ پرسپولیس ۱۰ ۱۰+ ۲۱
۴ سایپا ۱۰ ۲+ ۱۸
۵ پیکان ۱۰ ۳+ ۱۶
۶ پدیده ۱۰ ۶- ۱۴
۷ سپاهان ۱۰ ۵+ ۱۲
۸ تراکتورسازی ۱۰ ۱+ ۱۲
۹ صنعت نفت ۱۰ ۰ ۱۲
۱۰ نفت تهران ۱۰ ۱+ ۱۱
۱۱ فولاد ۱۰ ۴- ۱۱
۱۲ سپیدرود ۱۰ ۵- ۱۱
۱۳ گسترش فولاد ۱۰ ۳- ۱۰
۱۴ پارس جنوبی ۱۰ ۵- ۱۰
۱۵ استقلال  خوزستان ۱۰ ۱۲- ۹
۱۶ سیاه جامگان ۱۰ ۱۱- ۷

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها