کد خبر: ۴۴۰۹۶۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از پیدا شدن گمشده کویر مرنجاب توسط کویرگردان محلی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از داریوش کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: گمشده کویر مرنجاب فاصله زیادی با محل مفقودی خود داشته و روز گذشته گردشگران و کویرگردان محلی تصادفاً به این جسد برخوردند و آن را پیدا کردند.

وی با بیان اینکه گردشگر کویر مرنجاب مسیر زیادی را طی کرده و در محدوده استان قم مفقود شده است، افزود: جست‌وجوی نیروهای هلال احمر استان اصفهان نیز برای پیدا کردن گمشده کویر مرنجاب در محدوده استان قم بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: این گردشگر جان خود را از دست داده و به دلیل پیدا شدن جسد او در محدوده استان قم، تیم‌های امداد و نجات استان قم جسد این گمشده را با استفاده از خودروهای مخصوص کویر به داخل شهر قم منتقل کردند و به مراجع قضایی تحویل دادند.

وی با اشاره به گمشدگان کوه‌های دنا خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه 13 اردیبهشت، 9 کوهنورد به قصد چیدن گیاهان و قارچ‌های کوهستانی در حال کوهنوردی در منطقه پادنای سمیرم بودند که در راه برگشت و در دره دنگزلو دچار مشکل شدند و نیروهای امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال‌احمر پادنا آنان را نجات دادند و به دامنه کوه انتقال دادند.

کریمی با بیان اینکه مختصات و موقعیت این 9 نفر از طریق دستگاه جی.پی.اس مشخص بود، ادامه داد: این گردشگران به دلیل صعب‌العبور بودن و شیب زیاد مسیر کوه با مشکل مواجه شده بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها