کد خبر: ۴۴۱۱۱۲
زمان انتشار: ۱۵:۵۵     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
اکران شب گذشته فیلم سینمایی و پرفروش «به‌وقت شام» با تبلیغ عجیبی همراه بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته اکران فیلم سینمایی و پرفروش «به‌وقت شام» در پردیس سینمایی کوروش با تبلیغ عجیبی همراه بود. عوامل این فیلم برای درک بهتر مخاطبین از شخصیت‌ها و همزادپنداری بیشتر اقدام به شبیه‌سازی چند بازیگر با گریم اصلی فیلم کردند و آن‌ها هم نزدیک درب ورودی سینما حضور پیدا کردند و نمایش‌هایی را اجرا نمودند.

در اولین واکنش به این اقدام، یکی از تماشاگران که با مشاهده بازیگران گویا دچار ترس شدیدی شده بود با حمله به بازیگران و عوامل فیلم به این اقدام اعتراض کرد و در لابه‌لای صحبت‌های خود عنوان می‌کرد که نزدیک بود با مشاهده بازیگران «داعشی نما» سکته کند.

حمله این تماشاگر به عوامل فیلم به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی در حال گسترش است و بسیاری آن را دست‌مایه تخریب فیلم به‌وقت شام قرار داده‌اند.

قبل از این هم برخی‌ها در فضای مجازی درصدد بودند که موضوع فیلم را به چالش بکشند و از این طریق سعی کنند از موفقیت‌های آن جلوگیری کنند. کاری که در آن گویا ناموفق بوده‌اند چراکه کشورهایی چون ژاپن خواستار خرید و اکران آن در کشور خود شده‌اند.

 ابراهیم حاتمی کیا هم در واکنش به این اتفاق گفت: من اصلا از این برنامه خبر نداشتم. اگر به کسی توهین شده کار زشتی صورت گرفته و من عذرخواهی می‌کنم.

جدیدترین اثر حاتمی کیا این روزها نزدیک به 12 میلیارد تومان فروش داشته و در جایگاه سوم پرفروش‌ترین فیلم‌های سینما قرارداد، هرچند پیش‌بینی می‌شود روند فروش موفقیت‌آمیز این فیلم همچنان ادامه‌دار باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها