امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۴۱۵۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
نماینده طبس در مجلس از پیگیری موضوع واردات خودروهای لوکس به کشور در کمیسیون صنایع مجلس و تلاش برای جلوگیری از واردات این نوع خودروها خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: محمد‌رضا امیرحسنخانی نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع واردات خودرو‌های لوکس به کشور در کمیته خودرو کمیسیون صنایع مجلس و لزوم جلوگیری از واردات آن‌ها مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی افزود: من در ارتباط با این موضوع از وزیر صنعت سؤال کردم و وی نیز با نظر من موافق بود که در شرایط سخت اقتصادی که امروز ما در آن قرار داریم واردات این نوع خودرو‌ها هیچ دلیل و توجیهی ندارد.

نماینده مردم طبس در مجللس اظهار داشت: واردات خودرو‌های لوکس به کشور در حالی است که بسیاری از کشور‌هایی که شرایط اقتصادی به مراتب بهتری نسبت به ما دارند اقدام به واردات این مقدار خودرو لوکس نمی‌کنند.

امیرحسنخانی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط سخت اقتصادی که کشور امروز در آن قرار دارد ما شاهد واردات خودرو‌های لوکس و خرید و فروش آن با قیمت‌های میلیاردی هستیم که توجیه منطقی ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها