کد خبر: ۴۴۳۰۹۹
زمان انتشار: ۰۰:۲۰     ۰۹ تير ۱۳۹۷
دروازه‌بان تیم ملی با بیان اینکه با تیم پرسپولیس قرارداد 5ساله دارم، گفت: در آسیا به جز پرسپولیس تیم دیگری بازی نمی‌کنم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از خرم‌آباد، علیرضا بیرانوند عصر امروز در آیین استقبال از ورزشکاران لرستانی تیم ملی فوتبال بیان کرد: ۵ سال با پرسپولیس قرارداد دارم و افتخار می‌کنم که با چشم‌ بسته با این تیم قرارداد بستم و دو سال پشت سر هم قهرمان کشور شدیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اگر قرار است که در تیم‌های آسیایی بازی کند به‌هیچ‌وجه پرسپولیس را ترک نخواهد کرد، افزود: به هر حال در صورتی که پیشنهاد‌هایی از تیم‌های مطرح اروپایی داشته باشم روی آنها فکر خواهم کرد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال در مورد وضعیت هم بازی خود در تیم پرسپولیس گفت: وحید امیری بازیکن آزاد است و باید خودش در مورد آینده‌اش تصمیم گیرد.

 نمی‌دانم چه شد پس از توپی که گرفتم چشم‌هایم رفت و احساس کردم دنیایم را بغل کردم و زحماتم را یاد آوردم.

علیرضا بیرانوند گفت: تمام مردم لرستان و ایران سختی‌های زندگی من را می‌دانند قبل از بازی‌های جهانی انتقاداتی به من بود و مسلماً شوخی که با رونالدو کردم مردم فشار آوردند، هر طنزی که می‌دیدم برای من انگیزه بود، انگار من تنها بودم اما خدا را شکر با دعای خیر مردم، پدر و مادر و خانواده‌ام توانستیم بازی‌های خوبی در جام جهانی به نمایش بگذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش در مورد لحظه گرفتن پنالتی رونالدو نیز بیان کرد: قبلاً خیلی سختی کشیدم و تمرکز کردم و گفتم باید حتماً این پنالتی را بگیرم، البته آنالیز کرده بودم و خدا را شکر توانستم پنالتی را بگیرم.

 بیرانوند در مورد حس بعد از مهار پنالتی کریستیانو رونالدو نیز گفت: نمی‌دانم چه شد پس از توپی که گرفتم چشم‌هایم رفت و احساس کردم دنیایم را بغل کردم و زحماتم را یاد آوردم.

وی بیان کرد: در کل تبریک می‌گویم به وحید امیری و از مسؤولان استان لرستان می‌خواهم که به ورزش لرستان توجه کنند چراکه علیرضا بیرانوندها و وحید امیری‌های زیادی در این استان وجود دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها