أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۴۳۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
اقدام اپوزیسیون مهر تاییدی دوباره بر بی صداقتی این جریان وطن فروش زد و عدم پشتوانه فکری آنها را پیش روی ملت بزرگ ایران قرار داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، ضدانقلاب خارج نشین که همواره به دشمنی با جمهوری اسلامی و ملت ایران مشغول بوده، بارها نشان داده اند که به هیچ یک از اصول اخلاقی پایبند نبوده و به دنبال فریب افکارعمومی جهت دستیابی به اهداف سیاسی خود میباشند.

 

نمونه‌هایی از این رویکرد را در "فالورهای فیک اینستاگرام مسیح علینژاد" و "جعل مکرر اخبار توسط کانال آمدنیوز" شاهد بوده ایم که در رسانه‌ها نیز به آن پرداخته شده است.

 

این بار اما استوری اینستاگرام مقام معظم رهبری مورد توجه عناصر ضدانقلاب قرار گرفته و تلاش کرده‌اند با تقلب، آن را به نفع خود مصادره نمایند.

 

در این استوری، تصویر "آرش کمانگیر" و "رستم دستان" گنجانده شده که بر اسطوره های غربی همچون "اسپایدرمن"، "سوپرمن" و "هالک" برتری دارند.

 

استوری اینستاگرام رهبر معظم انقلاب با محتوای بزرگداشت اسطوره‌های ایران زمین

اسطوره‌های ایرانی این عکس نوشته: آرش کمانگیر و رستم دستان

اسطوره‌های غربی این عکس نوشته: اسپایدرمن، سوپرمن و هالک

 

اپوزیسیون که از توجه اینستاگرام رهبر انقلاب به اسطوره های ایرانی نگران شده، ضمن ایجاد تغییراتی فاحش در این استوری، آن را به صورت گسترده در کانال ها و گروه های تلگرامی خود منتشر کرده و به انعکاس آن در فیس بوک و توییتر پرداختند.

 

 

 

 

 

گوشه ای از تقلب اپوزیسیون در کانال های تلگرامی

 

 

 

تقلب اپوزیسیون در صفحات توییتری

 

 

 

تقلب اپوزیسیون در فیس بوک

 

جالب اینکه بسیاری از شبکه های اجتماعی اپوزیسیون در توضیح این طرح نوشتند: «بزرگان و اسطوره های تاریخ ایران واقعی هستند و منشا خدمات به میهن بوده اند.» و کاملا روشن است که این مفهوم از استوری اینستای رهبر انقلاب گرفته شده است.

 

آن ها در گام بعدی، یادداشتی را که مضامین آن از استوری اینستای رهبر انقلاب برگرفته شده بود تنظیم و در رسانه های خود منتشر ساختند.

 

در بخشی از این نوشتار آمده است: «ما مردمی هستیم که در جهان با نام هایی چون "رستم دستان" و "آرش کمانگیر" شناخته شده ایم؛ اسطورههایی که حتی در قرن 21 و در زمانیکه "اسپایدرمن"، "سوپرمن" و "هالک" قلب بسیاری از مردم جهان را فتح کرده اند، همچنان غرورآفرین و مایه مباهات هستند.»

 

 

 

 

 

 

 

یادداشت اپوزیسیون که با استفاده از استوری رهبر انقلاب تنظیم شده و در آن نام "رستم دستان"، "آرش کمانگیر"، "اسپایدرمن"، "سوپرمن" و "هالک" دقیقا طبق تصاویر موجود در استوری بکار رفته است

 

"علیرضا نوری‌زاده" نیز که عنوان "رئیس مرکز مطالعات عربی ایرانی در لندن" را یدک می کشد، با ورود به این بازی کودکانه و همراه با این ماجرا، محور یکی از برنامه های خود را بزرگداشت اسطوره های ایران همچون رستم قرار داد.

 

 

 

نوری زاده هم برای اینکه از این قافله عقب نماند، دقیقا در همین زمان، محور یکی از برنامه های خود را بزرگداشت اسطوره‌های ایرانی همچون رستم قرار داد

 

همچنین در یک نظرسنجی توییتری ضدانقلاب، از مخاطبان خواسته شد تا بین "رستم و آرش کمانگیر" و یا "اسپایدرمن، سوپرمن و هالک"، یکی را به عنوان الگوی مناسب برای جوانان ایرانی انتخاب کنند.

 

 

نظرسنجی سلطنت طلبان که گزینه های آن دقیقا همان اسطوره های نقش بسته در اینستاگرام رهبر انقلاب هستند

 

انتخاب این استوری از سوی اینستاگرام رهبر معظم انقلاب نشان داد، برخلاف گزافه گویی های ضدانقلاب، جمهوری اسلامی نه تنها هیچ مخالفتی با نمادها و اسطوره های ایرانی ندارد بلکه آن ها را ابزاری مناسب می داند که می توان به کمکشان خلاء لحظه را برای کودکان و نوجوان پر نمود و بدان افتخار ورزید.

 

اقدام اپوزیسیون نیز مهر تاییدی دوباره بر بی صداقتی این جریان وطن فروش زد و عدم پشتوانه فکری آنها را پیش روی ملت بزرگ ایران قرار داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها