کد خبر: ۴۴۴۳۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
اگر ما به سوال از رئیس جمهور ادامه ندهیم، برخی تلقی می‌کنند که زد و بند کرده‌ایم و جنگ زرگری است و دولت و سوال کنندگان سر و ته یک کرباس هستند.
به گزارش پایگاه 598، مجتبی ذوالنوری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری موضوع حمایت از دولت را مطرح می‌کنند ولی برخی نمایندگان به دنبال سوال از رئیس جمهور هستند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که از دولت حمایت شود و دستگاه‌های مختلف نیز حمایت از دولت را در دستور کار خود قرار دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سوال از رئیس جمهور در راستای اجرای وظایف ایشان که حل مشکلات مردم است، منافاتی با حمایت از دولت که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده، ندارد.

وی افزود: 5 سوال محوری در خصوص قاچاق، بیکاری، رکود، بقای تحریم‌ها و نوسان و پرش قیمت ارز را از رئیس جمهور داریم که این ها از جمله مسائلی است که روی زندگی مردم اثرگذاشته و نمایندگان نیز در این موضوعات به دنبال سوال از رئیس جمهور هستند.

وی افزود: اگر واقعا دولت درخصوص وظایف و عملکردش پاسخگو باشد و گزارش بدهد، مشکلات کاری و برنامه های آتی خود را ارائه کند تا خواسته دولت مشخص شود، پس از آن صورت مساله روشن و مشخص شده که هرکسی باید چه کاری انجام دهد و در این شرایط مجلس به دولت کمک می‌کند تا از این مشکلات عبور کند.

ذوالنوری ادامه داد: اگر ما به سوال از رئیس جمهور ادامه ندهیم، برخی تلقی می‌کنند که زد و بند کرده‌ایم و جنگ زرگری است و دولت و سوال کنندگان سر و ته یک کرباس هستند و کسی به فکر مشکلات مردم نیست، مطالبه گری ما برای تامین منافع مردم است و این موضوع هیچ منافاتی با وحدت و انسجام ندارد بلکه سبب می شود که جامعه منسجم و مستحکم شود.

نماینده مردم قم در مجلس گفت: اگر مردم ناراضی شوند و در موضع مقابله قرار گیرند، وحدت و انسجام کشور مخدوش می شود و اما اگر برای حل مشکلات مردم مطالبه گری کنیم، امید آن‌ها تقویت می شود و جوانان دلسرد نمی شوند و مردم نظام را از خود می‌دانند و انسجام داخلی افزایش می‌یابد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بیان کرد: ما به دنبال عزل و برکناری دولت نیستیم و حتی معتقدیم تغییر برخی وزرا تغییری را ایجاد نمی کند، تغییر رئیس کل بانک مرکزی سبب ایجاد تغییر نمی شود و رئیس جدید با رئیس قبلی بانک مرکزی تفاوت زیادی ندارد، بلکه برنامه ها و اراده ها تغییر پیدا کند.

منبع:خانه ملت

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها