کد خبر: ۴۴۵۶۰۶
زمان انتشار: ۰۸:۴۶     ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا
تیم استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه شب در بازی رفت میزبان تیم السد قطر است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، اولین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی بین دو تیم استقلال ایران و السد قطر برگزار می‌شود. دو تیم شرایط متفاوتی دارند السد یک تیم متمول در  حاشیه خلیج فارس است که ستارگان نامداری چون ژاوی کاپیتان سابق بارسلونا را به خدمت گرفته این تیم هوادار زیادی ندارد استقلال اما یک تیم بزرگ است که دوبار قهرمانی قاره آسیا شده و شاید به اندازه این تیم قطری پولدار نباشد اما هواداران بیشماری دارد و جوانان شایسته ایرانی در آن حضور دارند. آبی پوشان نسبت به دور مقدماتی و حتی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تغییرات زیادی داشته است.

امید ابراهیمی، تیام، مجید حسینی سه ستاره‌ای هستند که از این تیم جدا شده‌اند و استقلال هنوز نتوانسته جایگزین مناسبی برای آنها پیدا کند. قهرمان جام حذفی فصل گذشته ایران امیدوار است در مجموع رفت و برگشت از سد یاران ژاوی بگذرد. دوشنبه شب شفر و بازیکنان تیم استقلال به حمایت هواداران‌شان امیدوار هستند. قطعا حضور در ورزشگاه لبریز از هواداران استقلال کار را برای السد مشکل خواهد کرد اما هواداران آبی باید هوشیار باشند تا از لیزر و مواد محترقه استفاده نکنند که می‌تواند برای استقلال و حتی فوتبال ایران تبعات وخیمی به همراه داشته باشد.

السد در ۳ بازی ۱۷ گل زده و با  ۲ برد  و یک مساوی صدرنشین لیگ قطر است که یک خط حمله وحشتناک و زهردار  دارد. استقلال اما در ۵ مسابقه فقط ۵ گل زده و سه گل خورده است. خط دفاع و دروازه‌بان استقلال روز سختی را در این مسابقه پیش رو دارند و هواداران استقلال امیدوارند که با هنر مربیگری شفر بتوانند در بازی رفت مقابل السد به پیروزی برسند و دروازه خود را هم بسته نگه دارند.

السد تیم شکست ناپذیری نیست آبی پوشان یکبار با مربیگری علیرضا منصوریان این تیم را در ورزشگاه آزادی شکست دادند. اکنون استقلالی‌ها رویای ستاره سوم را در سر دارند و امیدوارند که دوشنبه یک شب خاطره انگیز برای تیم محبوب‌شان و فوتبال ایران رقم بخورد.

بازی برگشت دو تیم در قطر روز دوشنبه ۲۶ شهریور برگزار می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها