يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۶۸۹۵
زمان انتشار: ۲۱:۴۸     ۰۱ مهر ۱۳۹۷
آخرین بازی هفته هفتم لیگ برتر؛
آخرین بازی هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس و سپیدرود رشت از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه آغاز شد و سرانجام این دیدار با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.
به گزارش پایگاه 598، آخرین بازی هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس و سپیدرود رشت از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه آغاز شد و سرانجام این دیدار با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

داور: علی صفایی
کمک داوران: علیرضا ایلدروم، یعقوب حجتی

کارت زرد:حسین ابراهیمی(سپیدرود رشت)،مهرداد بایرامی(سپیدرود رشت)، میلاد قربان‌زاده(سپیدرود رشت)، کوروش ملکی(سپیدرود رشت)، محمدرضا مهدوی(سپیدرود رشت)

کارت قرمز:-

گل‌: آدام همتی(برای پرسپولیس در دقیقه 90)

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه(آدام همتی82)، بشار رسن(حمیدرضا طاهرخانی90+4)، گادوین منشا و علی علیپور.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب سپیدرود رشت:
کوروش ملکی، میثم تهی‌دست، میلاد شیخ سلیمانی، حسین ابراهیمی، محمد مهدوی، امین جوادی مقدم، مهرداد بایرامی(حسین کعبی 87)، یعقوب کریمی، علیرضا عزت کرامت، میلاد قربان زاده و محمد غلامی

سرمربی: علی کریمی
 
تیم فوتبال پرسپولیس در حالیکه در اکثر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بود نتوانست دروازه سپیدرود را باز کند در نهایت در دقیقه ۹۰ دفاع فشرده سپیدرود را باز کرد و سه امتیاز را گرفت تا یک برد سینمایی دراماتیک با گلزنی نوه سعید راد(ادم همتی) به دست بیاورد.

تیم سپید رود هم با ۲ امتیاز در آخرین رده جدول باقی ماند. علی کریمی نتوانست تیم سپیدرود را به روش کی روش در دیدار با پرسپولیس به امتیاز برساند! پرسپولی با این برد ۱۵ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد

کوروش ملکی دروازه بان سپیدرود اگر چه ستاره تیمش بود و بارها با واکنش‌هایش مانع گلزنی بازیکنان پرسپولیس شد اما او مانند دروازه بان تیم های بحرین و امارات به دنبال اتلاف وقت بود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها