کد خبر: ۴۴۷۲۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۰۸ مهر ۱۳۹۷
سالک:
نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت:مجلس باید حریت خود را درباره این قرارداد نشان دهد ما نباید هیچ ذلتی ولو درقالب قراردادها بپذیریم.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام احمد سالک نائب رییس فراکسیون نمایندگان ولایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به بررسی FATF در مجلس اظهار داشت: آمریکا پس از 8 سال جنگ تحمیلی به این فکر افتاد که از طریق جنگ اقتصادی و تبلیغات رسانه ای  با نظام  جمهوری اسلامی مقابله کند.

وی با بیان اینکه یکی از کارهایی که دنیای استکباری علیه جمهوری اسلامی انجام داد نفوذ در داخل کشور از طریق قراردادهای بین المللی بود افزود: تمامی قراردادها با موضوعات مختلفی مطرح شد به طور مثال IPC بحث انرژی را مورد هدف قرار می دهد. هدف سند 2030 مباحث آموزشی است و FATF به منظور کنترل مسائل مالی جمهوری اسلامی مطرح شده است.

سالک با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یک عده در آن سوی دنیا نشسته اند و برای ما برنامه ریزی می کنند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در همین راستا خطاب به مجلس فرمودند که شما بنشینید و درباره امور تصمیم بگیرید.

نائب رییس فراکسیون نمایندگان ولایی در پایان با بیان اینکه در صورت تصویب FATF، این قرارداد، یک  قرارداد ذلت باری برای ایران خواهد بود خاطرنشان کرد: مجلس باید حریت خود را درباره این قرارداد نشان دهد ما نباید هیچ ذلتی ولو درقالب قراردادها بپذیریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها