کد خبر: ۴۴۸۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
به گزارش باشگاه خبرنگاران ، آرین وطن خواه مجری برنامه شامگاهی این تلویزیون با لحنی بغض آلود اظهار داشت : " ۳۳ سال است که جمهوری اسلامی بر سر کار است و شما مردم فقط به فکر زندگی و خانواده خود هستید ! آخر این چه وضعی است ؟ وی که چهره ای نا امید و خسته داشت ادامه داد : " ما عاشقیم و امیدمان در این مبارزه به هیچ کس نیست . چشم امید ما تنها به زنان و دختران زیبا و روشنفکر ایرانی است ! که می دانیم بعد ۳۳ سال تنها این زیبایان می توانند کاری از پیش ببرند !

وی همچنین با حمله به گردانندگان کازینو ها و کنسرت های لس آنجلسی آنها را متهم کرد که برای نظام جمهوری اسلامی کار می کنند و از آنان خواست که خجالت بکشند از خودشان !

او که از حضور مردم در انتخابات مجلس بسیار عصبانی بود و مدام لبهای خود را می گزید، همچنین با معرفی گروهی به نام فرزندان رستم ! که از طرفداران رضا ربع پهلوی هستند ،اعلام کرد این گروه در چهارشنبه سوری جبران این ۳۳ سال روی گردانی مردم از پهلوی را با آتش زدن و انفجار خواهند کرد!

گفتنی است حضور حماسی و همه جانبه ایرانیان که با لبیک به فرمان رهبری صورت گرفت چنان سیلی محکمی به گوش دشمنان این مرز و بوم کوفته است که تا مدتها زمان لازم است که بتوانند خود را پیدا کرده و باز در توهمات خیال پردازانه خود غوطه ور شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها