يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۴۸۴۸۴
زمان انتشار: ۱۷:۰۳     ۱۴ آبان ۱۳۹۷
سیدمحمد ساجدی گرافیست انقلابی در مسیر بازگشت از راهپیمایی اربعین بر اثر سانحه رانندگی به همراه خانواده‌اش به دیار باقی شتافت؛ وی همواره حضور پررنگی در کمک‌رسانی و انجام فعالیت‌های فنی و عمرانی در مناطق محروم داشت.
به گزارش پایگاه 598، خودروی مرحوم سید محمد ساجدی در مسیر بازگشت از کربلای معلی به همراه خانواده دچار سانحه شد که متاسفانه در این حادثه اسفناک همسر و 3 فرزند دختر وی نیز به دیار باقی شتافتند.

مرحوم ساجدی در سال 1359 متولد شد. پس از تحصیل در هنرستان هنرهای تجسمی تهران وارد دانشگاه شد و در رشته عکاسی به ادامه تحصیل پرداخت و از شاگردان نزدیک مسعود نجابتی بود. او همچنین از مؤسسین کانون هنر شیعه بود.

این گرافیست انقلابی همواره حضور فعالی در اردوهای جهادی در مناطق محروم داشت و مشتاقانه در انجام فعالیت‌های فنی و عمرانی برای محرومان شرکت می‌کرد. مرحوم ساجدی به گفته دوستانش بسیار پرکار، بااخلاص و باصفا بود.

بی شک این رحلت عارفانه آن هم در ایام سوگواری مصائب آل الله علیهم السلام اجمعین هبه‌ای بود که از سوی این خاندان جلالت ماب به این عاشق راستین و هنرمند با اخلاق جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی عنایت شد و رضوان ابدی حضرت دوست مآوای وی و خانواده‌اش شده است.

تحریریه پایگاه خبری 598، ضایعه درگذشت مرحوم سیدمحمد ساجدی را به خانواده گرامی‌اش و جامعه گرافیست‌های کشور تسلیت عرض می‌کند.








نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۴ آبان ۱۳۹۷
۳
۰
خداوند رحمت کند و به بازماندگان صبر عنایت فرماید
پاسخ
جمشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷
۱
۰
باسلام درگذشت اقای سید عبداله سید میرزایی را نیز که از سفر اربعین در تصادف درگذشتند را هم تسلیت میگوییم انشاالله با مولایشان محشور شوند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها