کد خبر: ۴۵۳۷۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
رویترز اعلام کرد: آمریکا هند را تهدید کرده تا نفت ونزوئلا را خریداری نکند.
به گزارش پایگاه 598، فرستاده ارشد واشنگتن به ونزوئلا اعلام کرد: آمریکا هند را تحت فشار قرار داده تا از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دولت ونزوئلا نفت خریداری نکند.

همچنین دولت ترامپ این هفته ونزوئلا را برای تحریم‌های بیشتر تهدید کرد.

الیوت آبرام در مصاحبه‌ای به رویترز گفت: «شما نباید به رژیم ونزوئلا کمک کنید و باید در کنار مردم ونزوئلا باشید.»
دولت ترامپ پیام مشابهی را به سایر دولت‌ها داده و از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بانک‌های خارجی و شرکت‌های خارجی خواسته تا روابط خود را با ونزوئلا قطع کنند.آبرام توضیح داد که رویکرد آمریکا یک رویکرد هشداردهنده است.

گفتگوها با هند در حالی انجام می‌شود که ایالات متحده آمریکا و هم‌پیمانانش به دنبال حمایت از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گوایدو رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خودخوانده ونزوئلا هستند و آن‌ها را تهدید می‌کنند تا تحریم‌های بیشتری را روی آن‌ها اعمال کنند. در حال حاضر بازار هند برای اقتصاد ونزوئلا بسیار حیاتی است؛ چراکه به عنوان دومین مشتری بزرگ این کشور محسوب می‌شود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها