أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۴۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
فرماندارخرم‌آباد گفت: راه‌ارتباطی حدود ۲۰۰ روستا که در سه بخش خرم‌آباد هستند قطع شده است.

به گزارش پایگاه 598، اسد عبداللهی با اشاره به درگیری سه بخش خرم‌آباد با سیل اظهار داشت: یکی از مشکلات ما بخش پاپی بوده و دو بخش دیگر نیز مشکلاتی داشتند اما کمتر از بخش پاپی بود چرا که در بخش پاپی علاوه بر موضوع قطع ارتباط جاده‌ای قطع ارتباط راه‌آهن نیز وجود داشت.

وی با بیان اینکه با باز شدن راه‌آهن توانستیم مواد غذایی به این بخش ارسال کنیم، افزود: امروز نیز به صورت هوایی و زمینی مواد غذایی به این بخش ارسال کردیم به غیر از هوایی و زمینی تمام راه‌ ارتباطی آن‌ها قطع است.

فرماندار خرم‌آباد تصریح کرد: راه‌ ارتباطی حدود ۲۰۰ روستا قطع شده است که در در سه بخش خرم‌آباد هستند.

وی گفت: در بخش مرکزی برای ایجاد راه دسترسی به بللوند که حدود۶کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد از ارتش درخواست کردیم راه‌ارتباطی از میدان تیر ارتش به این روستا احداث‌ کند.

عبدالهی خاطر نشان کرد: در بخش بیرانوند نیز با قرارگاه خاتم صحبت شده و با تمام تجهیزات امروز مشکلات این بخش پایان می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه اولویت اول ما بحث راه و اولویت دوم بحث گاز است، عنوان کرد: مرحله نخست شهری پاک‌سازی منازل مغازه‌های شهروندان و سپس معابر است که از ظرفیت شهرداری دیگر استان‌ها که برای کمک‌رسانی حضور دارند، نیز استفاده می‌شود.

فارس


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها