يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۴۷۶۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۲۵ فروردين ۱۳۹۸
بشار رسن:
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با نمایش قابل قبولی که مقابل سایپا از خود داشتیم، حق ما برد بود و به آن دست پیدا کردیم.
به گزارش پایگاه 598، بشار رسن پس از برتری پرسپولیس برابر سایپا گفت: در ابتدای بازی به یکباره گل بدی را زدیم و تا حدودی شرایط تیم ما به هم خورد اما خیلی زود توانستیم به بازی برگردیم تا در دقایق پایانی نیمه اول، گل تساوی را وارد دروازه حریف کنیم.

وی تأکید کرد: با شروع نیمه دوم، یک گل زودهنگام زدیم و این روند را تا زدن گل سوم هم ادامه دادیم اگرچه سایپا یک گل به ما زد اما توانستیم سه امتیاز حساس را از آنِ خود کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قهرمانی شما مسجل شده است یا خیر؟ گفت: هنوز راه زیادی تا قهرمانی داریم، پنج بازی باقی مانده که هر کدام برای ما سخت است و نمی‌توانیم هیچ‌کدام از حریفانمان را دستکم بگیریم. ما روز چهارشنبه باید برابر ذوب‌آهنی به میدان برویم که نتایج خوبی کسب کرده و حالا از رده‌های پایین جدول به نیمه‌های آن رسیده بنابراین در اصفهان کار سختی در پیش خواهیم داشت.

وی در خصوص دیدار برابر الأهلی عربستان هم گفت: ما در بازی رفت، این تیم را شکست دادیم اما این دلیل نمی‌شود که فکر کنیم در بازی برگشت هم چنین اتفاقی خواهد افتاد بنابراین باید هوشیارانه به میدان برویم و از فرصت‌های به دست آمده، استفاده کنیم تا بتوانیم دوباره الأهلی را شکست داده و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

بشار رسن در پایان خاطرنشان کرد: در تیم پرسپولیس یک وحدت و همدلی خوبی به وجود آمده و همه بازیکنان با هم یکدل هستند و تنها هدفشان شاد کردن دل هواداران است که امیدوارم با قهرمانی در پایان فصل بتوانیم برای سومین بار جام را بالای سر برده و جشن قهرمانی را با هوادارانمان برگزار کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها