يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۴۹۷
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر وجود دستگاه کارتخوان در اتاق بیژن زنگنه وزیر نفت برای دیدار با وی، گفت: اصلاً یک چنین چیزی نیست.
به گزارش پایگاه 598، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه زنگنه سال‌هاست وزیر نفت است، ادامه داد: من اگر بگویم چه رقمی  در طول این سال ها که بیش از ۲۰ سال است (به کشور کمک کرده است)، در طول این مدت زندگی آقای زنگنه و هر آنچه دارد را محاسبه کنید؛ باید مدال صداقت و درستکاری را به این فرد داد.

واعظی اظهار داشت: (زنگنه) در جایی زندگی می‌کند با این همه امکانات و همه چیز دستش است، اما توانسته خودش را نگه دارد انصافا نه این که همکار من است، بلکه باید از ایشان تشکر کرد. آقایی هم که این حرف را زده نباید هیچ وقت به حرف‌هایش توجه کنید.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها