أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۶۹۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
رییس مرکز فوریت‌های پزشکی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گفت: نوجوان 10 ساله‌ای در اثر سقوط از آبشار نیاسر جان خود را از دست داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی رییس مرکز فوریت‌های پزشکی کاشان، حسین ریاحی، اظهار کرد: پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس کاشان مبنی بر سقوط یک نوجوان از آبشار نیاسر، امدادگران این مرکز در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: این نوجوان که از ناحیه سر به شدت آسیب دیده بود با وجود اقدام‌های کامل احیای ریوی و انتقال به بیمارستان شهید بهشتی، جان خود را از دست داد.

رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث کاشان، تصریح کرد: این نوجوان به همراه خانواده از تهران برای شرکت در آیین گلاب‌گیری به کاشان سفر کرده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها