أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۵۶۲۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
معاون استاندار تهران:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه مشکل کمبود شکر برطرف شد گفت: اکنون ۱۰ هزار تن شکر در یکی از کارخانه‌های استان شکر دپو (انبار) شده و آماده تزریق به بازار است.
به گزارش پایگاه 598، «محمد امامی امین» روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد به هیچ وجه مشکل کمبود شکر در حال حاضر نداریم و بزودی بازار از این محصول اشباع می‌شود.

وی یادآورشد: میادین میوه و تره و فروشگاه‌های زنجیره‌ای پر از شکر، این محصول تامین شده و و انبار‌ها در حال تخلیه است.

امامی امین اظهارداشت: اگر در بازار کمبودی حس شد به علت وقفه‌ای بود که مقطعی در عرضه ایجاد شد و تا اشباع بازار از این محصول باید تا آخر هفته جاری صبور بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: ۵۰۰ هزار تن شکر خام به کشور و وارد کارخانه‌ها شده است و در دست بوجاری است که پس از سفید شدن به بازار عرضه می‌شود.

وی تاکید کرد: اکنون سه کارخانه شکر استان تهران با تمام ظرفیت فعالیت می‌کنند و تا آخر هفته جاری بازار از شکر اشباع می‌شود و مشکلی در عرضه نخواهد بود.

به گزارش ایرنا طی روز‌های گذشته کمبود شکر در بازار تهران خبری شده بود.ر منبع آزاد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها