يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۶۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ‌
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا پس از خروج از برجام هر ابزار تحریمی را که داشت علیه ایران به‌کار برد گفت: پایداری و ایستادگی مردم به‌تدریج علائم بروز رونق اقتصادی را نوید می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کرمان با اشاره به فضای اقتصادی امروز کشور اظهار داشت: آمریکایی‌ها تمام تلاش خود را به‌کار بستند تا در سال 96 ایران را در انزوای اقتصادی قرار دهند.

وی با بیان اینکه بیشترین تلاش آمریکا در راستای ایجاد نارضایتی در جامعه بود و امیدوار بودند که تلاش‌های آنها به فروپاشی نظام منجر شود افزود: هر جا که اختلافاتی درون نظام ایجاد شود آنها ورود کرده و به آن دامن می‌زنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با ابراز اینکه سال 96 آغاز حرکت آمریکا برای فروپاشی اقتصادی ایران بود یادآور شد: در سال 97 نیز آمریکا تمام تلاش خود را نه پنهانی که به‌طور علنی انجام داد تا انقلاب اسلامی ما چهل‌سالگی خود را نبیند.

وی با بیان اینکه یک‌دهم شوک ارزی که به ایران وارد شد می‌توانست هر نظامی را نابود کند گفت: لطف خدا شامل حال ما شد و مردم ما این شرایط سخت اقتصادی را تحمل کردند و با یک کلام مقام معظم رهبری پای انقلاب ایستادند.

پورابراهیمی با تصریح به اینکه آمریکا پس از خروج از برجام هر ابزار تحریمی را که داشت علیه ایران به‌کار برد اضافه کرد: این پایان تمام تیرها و ترکش‌های تحریمی آمریکا بود و آمریکا در جنگ اقتصادی با ایران دیگر چیزی در دست ندارد.

وی با بیان اینکه "مردم ما ثابت کردند که با وجود همه تحریم‌ها و سختی‌ها پای انقلاب، نظام و رهبرشان ایستاده‌اند" گفت: امروز کارشناسان آمریکایی به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر هیچ تحریمی علیه ایران کارساز نیست.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز عده‌ای حرف از مذاکره با آمریکا می‌زنند گفت: چطور می‌شود به کسی که در طول 24 ساعت چندین مرتبه حرف خود را عوض می‌کند اعتماد و مذاکره کرد؛ مگر مذاکرت قبلی به کجا رسیده و چه نتیجه‌ای داشته است؟

وی با بیان اینکه پایداری و ایستادگی مردم به‌تدریج علائم بروز رونق اقتصادی را نوید می‌دهد افزود: امروز چینی‌ها در مسیر حرکت در جنگ اقتصادی علیه آمریکا با ما هماهنگ شده‌اند.

پورابراهیمی با یادآوری اینکه آمریکا تلاش می‌کند که مسیر ایران در حوزه مراودات بانکی و تجارت بین‌الملل هموار نشود گفت: آمریکا به‌خوبی می‌داند که ما با ظرفیت‌های اقتصادی که داریم می‌توانیم به ابرقدرت اقتصادی تبدیل شویم.

وی با تأکید به اینکه نظام جمهوری اسلامی امروز با دست خالی در حال پیشرفت است اظهار کرد: اگر این فشارهای اقتصادی کمتر شود ایران می‌تواند حداکثر ظرف مدت 5 سال به قدرت اقتصادی اول منطقه تبدیل شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تصریح به اینکه آمریکا در حوزه نظامی هیچ توانی برای جنگ با ایران ندارد گفت: کوچکترین اقدام آمریکا باعث می‌شود که بازنده اصلی خودشان باشند همان طور که در عراق و سوریه متوقف شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها