يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۲۴۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۰۶ تير ۱۳۹۸
با اصرار امضا می‌گرفتند!
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیانیه حمایت از وزیر کار را برای همه نمایندگان از جمله خود من آوردند گفت: برخی از مدیران زیر مجموعه وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی این بیانیه را از قبل آماده کرده و پیش من آورده و با اصرار از ما خواستند که آن را امضا کنیم که البته من امضا نکردم.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدباقر عبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: بیانیه و متن مفصلی در حمایت از عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط برخی در مجلس ارائه شد تا این بیانیه حمایتی توسط نمایندگان امضا شود.

وی با بیان اینکه این اقدامات معمولاً توسط افراد زیرمجموعه وزارتخانه‌ها صورت می‌گیرد، گفت: این اقدامات به نفع وزرا هم نبوده و سبک درستی نیست.

 عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با ارائه این اقدامات کلی نمی‌توان تمام عملکرد این وزارتخانه را با آنچه باید انجام می‌دادند تطبیق داد و نیاز به اثبات دارد تا تأیید شود.

عبادی با بیان اینکه این بیانیه را برای همه نمایندگان از جمله خود من آوردند گفت: برخی از مدیران زیر مجموعه وزارت کار رفاه و امور اجتماعی این بیانیه را از قبل آماده کرده و پیش من آورده و با اصرار از ما خواستند که آن را امضا کنیم که البته من امضا نکردم.

وی عنوان داشت: بهترین چیزی که نشان‌دهنده عملکرد وزرا است گواهی و رضایت مردم است و نیاز به جمع‌آوری این‌گونه بیانیه‌ها نیست.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید و نمی‌توان به تأییدیه زیرمجموعه خود وزارتخانه گفت که یک مجموعه خوب عمل می‌کند بلکه باید رضایت مردم را شاهد باشیم.

عبادی ادامه داد: اگر رفتار خوبی توسط کسی صورت گیرد و به‌صورت جزئی سؤال شود خوب است اما اینکه عملکرد کلی یک وزارتخانه را برای تأیید بگذارند کار صوابی نیست و نمی‌شود تمام عملکرد این وزارتخانه را به‌صورت چشم‌بسته تأیید کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها