يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۵۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
معاون وزیر امور خارجه روسیه پس از نشست کمیسیون مشترک برجام گفت که در این نشست از ایران خواسته شد تا گام سوم کاهش تعهدات برجامی خود را انجام ندهد.
به گزارش پایگاه 598، «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه روز یکشنبه پس از نشست کمیسیون مشترک برجام در وین گفت که در این نشست از ایران خواسته شد تا گام سوم کاهش تعهد خود به برنامه جامع اقدام مشترک را انجام ندهد.

رئیس هیأت چینی در نشست کمیسیون مشترک برجام نیز روز یکشنبه گفت که تمامی طرف‌ها خواستار حفظ توافق هسته‌ای بوده و مخالفت خود را با موضع آمریکا ابراز داشته‌اند.

 نشست فوق العاده کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران کل ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، روسیه، انگلیس و چین) و نماینده اتحادیه اروپا در هتل پله کوبورگ شهر وین پایتخت اتریش برگزار شد.

«عباس عراقچی» رئیس هیئت مذاکره کننده ایرانی پس از پایان نشست کمیسیون مشترک برجام میان مدیران سیاسی ایران و 1+4 این دیدار را سازنده ارزیابی کرده است.

وی با بیان اینکه توقیف نفتکش حامل نفت ایران در جبل طارق نقض برجام بود تاکید کرد که با این حال مذاکرات در این باره نیز سازنده بوده است.

به گزارش رویترز، عراقچی درباره توقیف نفتکش افزود، من نمی‌توانم بگویم که ما همه چیز را حل کردیم اما می‌توانم بگویم که تعهدات زیادی در این نشست داده شد. 

نشست پیشین کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان هفتم تیر ماه در وین برگزار و در پایان بیانیه‌ای 9 بندی صادر شد.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها