أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۱۶۴۲
زمان انتشار: ۰۸:۲۷     ۰۶ مهر ۱۳۹۸
پس لرزه‌های ناکامی در اصفهان
با تصمیم سرمربی استقلال سجاد آقایی و میلاد زکی‌پور از حضور در تمرینات این تیم محروم شدند. ظاهراً به دلیل مسائل انضباطی این دو بازیکن نمی‌توانند در تمرینات استقلال شرکت کنند قرار است جلسه کمیته انضباطی این دو بازیکن امروز برگزار شود و آنها دفاعیات خود را به کادر فنی ارائه دهند.
به گزارش پایگاه 598، با تصمیم سرمربی استقلال سجاد آقایی و میلاد زکی‌پور از حضور در تمرینات این تیم محروم شدند.

ظاهراً به دلیل مسائل انضباطی این دو بازیکن نمی‌توانند در تمرینات استقلال شرکت کنند قرار است جلسه کمیته انضباطی این دو بازیکن امروز برگزار شود و آنها دفاعیات خود را به کادر فنی ارائه دهند.

همچنین از استقلال خبر می‌رسد که حسین حسینی، گلر آبی‌پوشان در جریان دیدار تیمش با ذوب آهن درگیر مصدومیت شده و اگرچه شدت این مصدومیت و میزان دقیق دوری او از میادین مشخص نیست ولی پیش بینی شده وی حداقل دو هفته بعدی لیگ را از دست داده و از تیمش دور خواهد بود.

با توجه به اینکه استقلال گلر مطمئنی روی نیمکت خودش ندارد این موضوع می‌تواند در شرایطی که آبی‌پوشان به دلیل نتایج ضعیف تحت فشار هستند اوضاع آبی‌ها را سخت‌تر از قبل کند.

استقلال در هفته ششم و هفتم باید به ترتیب در تهران با گل‌گهر و سایپا دیدار کند و در صورتی که حسینی واقعاً موفق به حضور در ترکیب آبی‌ها در این دو بازی نشود، استراماچونی ناچار به استفاده از حسین پورحمیدی خواهد بود. گلری که از استقلال خوزستان به جمع آبی‌پوشان اضافه شده و نسبت به عملکرد او تردیدهایی وجود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها