أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۲۳۱۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۳۰ مهر ۱۳۹۸
علی رستمی با اشاره به رکورد شکنی در عملیات پرواز‌های اربعین سال جاری گفت: در روز‌های ٢٣ و ٢٨ مهرماه ٦٠ پرواز خروجی به مقصد عراق از فرودگاه حضرت امام (ره) انجام شد که این آمار در سال گذشته ٣٦ پرواز بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، علی رستمی با اشاره به رکورد شکنی در عملیات پرواز‌های اربعین سال جاری گفت: در روز‌های ٢٣ و ٢٨ مهرماه ٦٠ پرواز خروجی به مقصد عراق از فرودگاه حضرت امام (ره) انجام شد که این آمار در سال گذشته ٣٦ پرواز بود.

وی با بیان اینکه در عملیات پرواز‌های اربعین سال گذشته رکورد بیشترین تعداد پرواز ورودی از مبداء عراق به فرودگاه امام خمینی (ره) ٣٦ سروتی پروازی بود بیان داشت: این آمار در عملیات سال جاری در روز ٢٨ مهرماه به ٥٨ پرواز رسید.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: در سال گذشته بیشترین تعداد زائرانی که در یک روز از فرودگاه امام خمینی (ره) به عتبات سفر کردند ٧ هزار و ٩٨ نفر بود که این آمار در عملیات پرواز‌های اربعین سال جاری به ١١ هزار و ٤٥٣ نفر رسید.

رستمی ادامه داد: در روز ٢٨ مهرماه ١٠ هزار و ٩٤٩ زائر از عراق وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شدند که این آمار در عملیات پرواز‌های اربعین سال گذشته ٧ هزار و ١٦٤ نفر بود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به بهره برداری از ترمینال سلام در خرداد ماه سال جاری بیان داشت: بهره برداری از این ترمینال موجب شد تا هیچگونه محدودیتی در پرواز‌های اربعین نداشته باشیم و بتوانیم به هر تعداد که شرکت‌های هواپیمایی درخواست پرواز به عراق داشتند، منابع فرودگاهی را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

رستمی گفت: اولویت مهم شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در عملیات پرواز‌های اربعین خدمت رسانی شایسته به زائران بود از همین رو با همکاری و هماهنگی میان ارگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در این مجموعه و از طریق اختصاص گیت‌های ویژه برای بازرسی و کنترل گذرنامه زائران، تلاش کردیم تا خدمات مناسبی را به زائران ارائه کنیم.

وی افزود: انجام پذیرایی از زائران و مسافران، برپایی موکب در ترمینال‌های شماره یک و سلام فرودگاه امام خمینی (ره)، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بخشی از تسهیلات ویژه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در عملیات پرواز‌های اربعین بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها