أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۳۴۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۲۷ آبان ۱۳۹۸
۵ معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۹ هزار پرسنل جدید در سیستم درمانی کشور جذب می‌شوند که ۵ هزار نفر از آنها پرستار هستند.

به گزارش پایگاه 598، «مریم حضرتی» معاون مراقبت‌های پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: وزارت بهداشت در نظر دارد، ۹ هزار پرسنل جدید را در سیستم درمانی کشور استخدام کند. طبق رایزنی‌‌‌های معاونت پرستاری ۵ هزار نفر از این نیروهای استخدامی، پرستار هستند. اقدامات لازم برای جذب این پرستاران انجام شده است و بزودی نیروهای پرستاری جذب خواهند شد.

وی افزود: این ۹ هزار نفر برای مراکز تازه تاسیس جذب می‌شوند. بنابراین گروه‌های مختلف مانند فوریت‌های پزشکی، اورژانس‌ها و بهداشت عمومی از این پرستاران استفاده خواهند کرد.

حضرتی گفت: تلاش وزیر بهداشت این است بر جذب ۹ هزار نیروی دیگر است. معاونت پرستاری سعی می‌کند در سال آینده سهم بیشتری را به جذب نیروی پرستار اختصاص دهد. البته کمبود‌های ما با این تعداد پرستار حل نمی‌شود، اما کمک بزرگی برای خدمات پرستاری کشور خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها