يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۴۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۲۸ آبان ۱۳۹۸
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در محورهای زنجان - طارم، زنجان - دندی، اردبیل - خلخال و اسالم - خلخال تردد وسایل نقلیه فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استانهای آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین و البرز بارش برف جریان دارد. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش برف در محورهای اردبیل - خلخال، اسالم - خلخال و اسالم - دیلمان در استان‌های گیلان و اردبیل پرداخت و گفت: در محور تویسرکان - شاهرود در استان گلستان نیز بارش برف گزارش شده است.

وی ادامه داد: در اغلب محورهای استان‌های بوشهر، گلستان، فارس، گیلان، سمنان و شرق استان تهران باران می‌بارد. 

سرهنگ رحمانی به مه‌گرفتگی و کاهش دید در اغلب محورهای استان اصفهان اشاره و اعلام کرد: در محورهای گرمی - پارس‌آباد و گرمی - بیله‌سوار در اردبیل نیز مه‌گرفتگی و کاهش دید وجود دارد. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار داشت: در محورهای زنجان - طارم و زنجان - دندی در استان زنجان، اردبیل - خلخال در استان اردبیل و اسالم - خلخال در استان گیلان تردد وسایل نقلیه فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است. 

وی در خصوص آخرین وضعیت ترافیک محورهای منتهی به کلانشهر پایتخت اعلام کرد: ترافیک در آزادراه‌ قزوین - کرج محدوده پل استاندارد تا پل فردیس، آزادراه کرج - تهران محدوده پل فردیس و پل کلاک تا گرمدره و همچنین آزادراه کرج به قزوین از مهرشهر تا پل حصارک نیمه‌سنگین و پرحجم است. 

وی خاطرنشان کرد:‌ ترافیک در محورهای شهریار - تهران و جاده مخصوص کرج - تهران نیز پرحجم گزارش شده است. 

سرهنگ رحمانی گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها