يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۷۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۰۳ آذر ۱۳۹۸
وزارت رفاه اعلام کرد: اختلال شماره‌گیری کد دستوری طرح معیشتی تا ساعاتی دیگر برطرف می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، در اطلاعیه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی آمده است: «طی یک ساعت اخیر به دلیل بروز مشکل فنی در شماره گیری کد #۶۳۶۹* اختلالی پیش آمده است که تا ساعاتی دیگر این مشکل حل می شود .

دربازه زمانی 8 تا 9 صبح امروز حدود 50هزار کد ملی ثبت شده وحجم زیاد ثبت کدهای ملی دلیل این اختلال است.

از هموطنان تقاضا می شود طبق اطلاعیه های قبلی تنها سرپرستان خانوار اقدام کد ملی خود را در   #۶۳۶۹* ثبت نمایند. 

تمامی سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده اند و خود را واجد شرایط می دانند می توانند بعد ازظهر یکشنبه سوم آذرماه درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را  به کد دستوری #6369* ارسال کنند. در این صورت ظرف 24 ساعت برای آنها کد رهگیری ارسال می شود.»



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها